środa, 6 stycznia 2016

105. Holly by Nora Corbett

Powstał pierwszy tegoroczny haft "Holly" by Nora Corbett - NC128. Już dawno chciałam go wyszyć :)
Pierwszy raz kupiłam Aidę firmy Zweigart i jestem z niej bardzo zadowolona. Z pewnością jeszcze nie raz ją kupię. Nie udało mi się natomiast kupić nici metalizowanych Kreinik w potrzebnym kolorze i zastąpiłam je zwykłą muliną DMC.


Wzór wyszywa się bardzo szybko. Mnie zajęło to 5 dni.

Pierwszy dzień
 Drugi dzień
 Trzeci dzień
Czwarty dzień
 Piąty dzień 
Wróżka gotowa bez backstich
 Z konturami
 Z koralikami

Holly by Nora Corbett
for Wichelt Imports, Inc.
Wymiary w krzyżykach 118x160
Aida 16ct firmy Zweigart, kolor beżowy
krzyżyki - 2 nitki muliny DMC
backstich - 1 nitka muliny DMC
17 kolorów,
koraliki Mill Hill Beads






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz