sobota, 6 lutego 2016

114. Publikacja w Igłą Malowane

Większość hafciarek zna polskie czasopismo, jakim jest Igłą Malowane wydawane przez firmę Coricamo.

W ostatnim numerze Igłą Malowane nr 1/2016 pojawiła się krótka publikacja z moimi makami wyszytymi na podstawie wzoru firmy Coricamo, który można kupić tutaj.



Taka mała rzecz, a tak strasznie cieszy :) 
Trochę byłam zaskoczona, ponieważ nie zostałam poinformowana o publikacji, a sklep w którym do tej pory kupowałam Igłą Malowane zmienił właściciela i niestety nie można już u nich kupić tej gazety. Generalnie wyjątkowo w tym miesiącu miałam problem z zakupieniem tej publikacji. Na szczęście zamawiałam trochę mulin i przy okazji zakupiłam też gazetkę bezpośrednio w Coricamo. Czas chyba pomyśleć o prenumeracie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz