czwartek, 23 czerwca 2016

139. Kolorowa rozetka

Wraz z numerem Twórczych Inspiracji od Redakcji dostałam wzór rozetki wraz z muliną DMC Cloris 4507.
Wyszyłam rozetkę dwoma nitkami otrzymanej muliny na kanwie 14ct koloru białego i jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego. Prosty wzór dzięki mulinie nabrał wyrazu.
 Zdjęcia robione ze sztucznym światłem...
 Kolorystyka nici jest cudna :) do tego typu wzorów nadaje się wspaniale.
Z pewnością skorzystam jeszcze z muliny z tej serii :) A całą paletę DMC Coloris możecie znaleźć w Coricamo :) Natomiast wzór znajdziecie tutaj. W Coricamo możecie znaleźć też inne wzory pod hasłem "haftowana koronka"

***
W ostatnim czasie bywałam tu mało, bo zrobiliśmy sobie wycieczkę do czeskich Moraw, a konkretnie przez krótką chwilę przebywałam w kraju zlińskim :)
Bardzo ciepły mentalnie kraj, bardzo mi się podobało i jeszcze tam wrócę!
Takie widoki mieliśmy, gdziekolwiek pojechaliśmy...





I na zakończenie z córeczką :) - zoo w Zlinie



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz