piątek, 3 listopada 2017

197. SAL Needleroll Halloween hat part 3

Skończyłam mój pierwszy haft w technice needlepoint. Autorką wzoru jest Olga HDstitch. Co prawda halloween to zupełnie nie moje klimaty, ale stwierdziłam, że albo teraz albo nigdy. Zwyczajnie nie lubię halloween i wszystkiego co jest z nim związane. Córka stwierdziła, że kapelusz wygląda trochę, jak z Harrego Pottera i tego się trzymajmy...

Bez koralików - zdjęcie robione wieczorową porą.
 Ukończony z koralikami
 Len Lugana 25ct firmy Zweigart w kolorze kremowym (274) 
2 nitki muliny DMC - 6 kolorów
koraliki Preciosa - 3 kolory
koraliki Mill Hill - 1 kolor



Jestem zadowolona z efektu końcowego, a przede wszystkim z tego, że się w końcu odważyłam. Jedyną rzeczą, którą zmieniłabym w swoim hafcie to kolor czerwony na pomarańczowy - lepiej by pasował. Niestety nici dobierałyśmy samodzielnie nie mając wiedzy, jak wygląda haft w całości. Trudno następnym razem będzie lepiej.



Olgo dziękuję za piękny wzór i możliwość jego wyszycia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz