sobota, 30 grudnia 2017

203. Christmas Candy_część 3_finał

Dzisiaj ostatnia odsłona haftu wykonanego w ramach zabawy SAL - Needleroll "Christmas Candy". Wzór został zaprojektowany przez z Olgę HDstitch.
Jak Terenia słusznie zauważyła to mój drugi cukierek. Pierwszy tutaj. A ten jest drugi wyszyty, ale pierwszy uszyty :) Dzisiaj pół dnia poświęciłam na szukanie odpowiedniego materiału, no i niestety nie znalazłam jakiegoś powalającego... Kupiłam czerwoną bawełnę bez żadnych wzorów, bo jakoś kwiatowe wzory mi tu nijak nie pasowały... 
Prezentuję zatem mój cukierek od którego nie da się utyć ;)
Ostatecznie podoba mi się mój wyrób cukierniczy i jeśli będzie mi jeszcze kiedyś dane taki wypiek spreparować zrobię to z pewnością :) Coraz bardziej wciąga mnie ten rodzaj haftu :)
A Wam podoba się taki cukierek?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz