sobota, 24 października 2015

87. Bałwankowo z Igiełką_2 - Prezencik

Powstał drugi bałwanek w ramach salowej zabawy u Sylwii. Bałwanek dostał imię od mojej córki - Prezencik. Wszystkich bałwanków jest 9. Autorką wzoru jest Monika Blezień. Wystartowałyśmy 11 października i przez kolejne 9 tygodni wspólnie wyszywamy bałwanki.
Wzór jest opracowany na Ariadnę, więc ja dobrałam sobie sama kolory z palety DMC.


Bez konturów:
 

Z konturami:  

Wymiary w krzyżykach 39x34
Aida 14ct 
kolor biały
krzyżyki - 2 nitki muliny DMC, 
backstiche - 1 nitka muliny DMC 
kolorystyka wg UliK
na podstawie wzoru Moniki Blezień
Zestawienie w konturach i bez


Większość dziewczyn biorących udział w zabawie wykorzystało hafty  do zrobienia kartek świątecznych. Niektóre zrobiły zawieszki, o których też myślałam i nie wiem czy jeszcze nie powstaną, bo jak zapewne zauważyłyście po zdjęciu powyżej bałwanki wyszywam po 2 szt. każdego.
Ja swoje hafty z bałwankami wkomponowałam w karczochowe bombki styropianowe o średnicy 12 cm. Poniżej efekt moich zmagań. Czerwona wykonywana była jako pierwsza i nie do końca jestem z niej zadowolona. Haft trochę źle napięłam na bombce. Druga niebieska wyszła już zdecydowanie lepiej :)


Widok z przodu

Widok z boku
Widok ztyłu
I jeszcze raz widok z przodu w innym ujęciu
I jak Wam się podoba moje zagospodarowanie haftów z bałwankami?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz