niedziela, 20 stycznia 2019

235. Nietuczące cukierki

W końcu udało mi się uszyć moje cukierki :) 
Halloween co prawda za nami od jakiegoś czasu, ale za rok będą jak znalazł.

Needleroll Halloween hat był moim pierwszym haftem w technice needlepoint. Autorką wzoru jest Olga HDstitch. Wykonałam go w listopadzie 2017r. Tutaj możecie znaleźć etapy jego powstawania.




Wspólnie z Chritmas Candy (tutaj)


W listopadzie 2018r. powstał Halloween cat tej samej autorki co wcześniejsze cukierki.
Cukierek z kotem jest większy, bo chciałam, żeby cały kot był widoczny. Etapy powstawania - Tutaj.



Co myślicie o takich słodyczach?


16 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądają:)
    A po co czekać rok, Halloween i w tym roku będzie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne hafciki i cukierasy. Podziwiam za umiejętność szycia :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ula podziwiałam hafty już na etapie powstawania, a teraz oglądam zagospodarowane - cudne są te cukierki, a najważniejsze, że nietuczące :))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne cukieraski, a u mnie własnie powstają krzyzykowe na choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomysłowe wykorzystanie haftu. A dobrana do tego tkanina, to już nie cukierek, to wisienka na torcie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietnie sie prezentują i uroczo je zagospodarowalas Ulo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ula świetne te cukiereczki, wyglądają bardzo smakowicie. Gratuluje opanowania nowego haftu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie cukierki to ja rozumiem - nie wyrządzą szkód naszej figurze:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne :) słodkie , a najwalniejsze, że nie tuczą ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ula, jestem pod wrażeniem cukierasów. Pamiętam jak powstawały hafty, ale gdzieś umknęło jak mają być oprawione. Teraz to widać i jest na co popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne te hafty(ja tylko krzyżyki jako tako ogarniam) i pomysł na cukierki z nimi świetny. Można się nimi cieszyć kiedy się chce, bez wyrzutów sumienia, że nam waga podskoczy hi,hi...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękne, oczu nie mogę oderwać! cudne:)))

    OdpowiedzUsuń