niedziela, 22 grudnia 2019

291. Zawieszki dla Ewki - podsumowanie

Dziewczyny jeszcze raz z tego miejsca bardzo, bardzo Wam dziękuję za cały trud i czas jaki poświęciłyście przez cały mijający rok. Bardzo dziękuję, że przyłączyłyście się do zabawy i wykonałyście tyle pięknych zawieszek, dzięki czemu sprawiłyście, że święta Ewy będą wyjątkowe :)

Raeszka - 15 zawieszek :)

Ania - 14 zawieszek :)

Ela - 16 zawieszek :)

Karolina - 14 zawieszek 

Ewa Gawlik - 12 zawieszek

Wanda - 12 zawieszek


Joasia - 12 zawieszek

Zosia - 15 zawieszek

Agatka - 29 zawieszek

Viola - 14 zawieszek
Niestety PP zawiodła i przez cały ubiegły tydzień przesyłka od Violi nie została dostarczona do Ewy. Cały czas na śledzeniu jest w terminalu przeładunkowym... Mamy nadzieję, z Violą, że przesyłka zostanie mimo wszsytko doręczona do Ewy.

***

Wspólnie wyszyłyśmy i przesłałyśmy do Ewy 166 zawieszek
Choinka Ewki w tym roku ma 270 cm wysokości i dzięki Wam jest cudowna!
Kliknięcie w zdjęcie choinki przenosi do posta Ewy, gdzie znajdziecie więcej zdjęć.

***
W ramach podziękowania za Wasz trud wspólnie z Ewą przygotowałyśmy skromne podziękowanie.

Od Ewci dostałyście piękne choinki i słodki umilacz.

Ja przygotowałam - świeczniki, karteczki, bombki i przydasie hafciarskie (przydasie dostałyście różne - nie ma ich na zdjeciach - córka losowała zestawy - widzę, że kolejne dziewczyny zamieszczają co otrzymały, więc jeśli ktoś jest cieakwy to zapraszam do nich).




Dziękuję za mailowe wiadomości od Was, że przesyłki dotarły i są już u Was.
Cieszę się, że mogłam Wam sprawić odrobinę radości, a przede wszystkim, że mogłam na Was liczyć.
Przywróciłyście mi trochę wiarę w ludzi, za co dziękuję z całego serca.

11 komentarzy:

  1. Co za podsumowanie- Teraz dopiero wszystko jak na dłoni! Buziaki dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ula To ja Ci chciałam podziękować za fajną zabawę. Świetnie wyszywało się te zawieszki wiedząc, że spęłnią marzenie Ewy. Jej choinka jest cudowna.
    Ze swej strony dziękuję za upominki za udział w zabawie. Sprawiły mi wiele radości.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna choinka :), a ile w niej serca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ula podziwiałam choinke u Ewy i jestem pod wielkim wrażeniem efektu Twojej akcji i naszej pracy! Różnorodność i staranność prac, ilosc....powalają!!!! Ulo dziekuje za pakę dobroci, sprawiły mi mnóstwo radochy jak i cały rok zabawy a serce sie cieszy na mysl ze Ewy marzenie dzieki nam sie spełniło!!! Jestes Ulo wielka :):):) dziekuje !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Choinka Ewy wygląda fenomenalnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dekoracje od Was są piękne, naprawdę się napracowałyście.
    Kto ciekawy to zapraszam do oglądania.
    Bardzo dziękuje - przesyłam dla Was świąteczne pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Choinka Ewy jest nieziemsko piękna - cieszę się, mogłam wziąć udział w spełnieniu marzenia Ewy :)
    Ula jeszcze raz dziękuję za wspaniałe prezenty i za organizację zabawy - bardzo przyjemnie haftowało mi się te zawieszki.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ula, to była niezwykła zabawa. Przyniosła radość nie tylko mnie ale i innym a szczególnie Ewie. Jej choinka jest niepowtarzalna. Dziękuję za podarki. Świętuj radośnie, rodzinnie, spokojnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewy choinka jest przepiekna :) Ulo to była fantastyczna zabawa i cieszę się ze mogłam haftować zawieszki i dziekuję za prezent :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowita ilość super wyszło♥️ gratuluję wszystkim i podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Uleńko dziękuję Ci za trud zorganizowania takiej fajnej akcji.

    Masz ogromne serce, bo jeszcze dla każdej z nas przygotowałaś upominki. Już za nie dziękowałam ale z chęcą zrobię, to jeszcze raz. Dziękuję za te cudeńka :).
    U mnie wpisu jeszcze nie ma ale będzie :).

    Choinkę już podziwiałam na blogu Ewy ale tutaj widzę wszystkie zawieszki z bliska. Same cudeńka i aż 166 sztuk :).

    OdpowiedzUsuń