środa, 11 marca 2020

302. Wyniki wyzwania #11 - Róża

Róża


Dziękuję wszystkim uczestniczkom za cudowne prace z różami.
Wybór był naprawdę trudny, było kilka faworytek różanych, ale wygrać może tylko jedna.

Wyzwanie wygrywa ...z minionej epoki i jej cudowna dama w różanym kapeluszu.

Proszę skontaktuj się ze mną w sprawie wyboru sklepu, w którym chciałabyś zrobić zakupy :)

***
Wyróżnienie otrzymuje Anarietta i jej cudna serweta.

Dla Ciebie oprócz banerka - nagroda, którą przygotowała Viola .


***
Jeszcze raz gratuluję!
Dziewczyny proszę o informację czy chcecie wraz z nami inspirować w następnym wyzwaniu :)


15 komentarzy:

  1. Gratuluję serdecznie, przecudne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranym! Przepiękne prace!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaniemówiłam... Tyle pięknych prac z różami...Przyznam, że moją faworytką była Szczypta Magii u Anny.
    Z całego serca dziękuję i gratuluję wszystkim dziewczynom pięknych prac! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla dziewczyn a Tobie dziękuje za zabawę. Nie zazdroszczę wyboru bo było kilka cudownych prac.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, Dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla Dziewczyn!!! A zwłaszcza Ani :)). Jej dama jest niesamowita, podziwiałam już na blogu :). W pełni zasłużone podium!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje dziewczynom. Mnie ta serweta zachwyciła od samego początku, jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla dziewczyn! Piękne prace wygrały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję Dziewczynom!!! Prace naprawdę przepiękne:-)
    Dziękuję Ulu za zabawę i pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. W pełni zasłużone pierwsze miejsce, choć poziom prac był na naprawdę wysokim poziomie! Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla dziewczyn !!! Dama jest cudna,a serweta bardzo elegancka:)
    Dziękuję za zabawę i pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygranym. :)
    Piękne prace wszystkie, ale moją faworytką była dama w kapeluszu - ...z minionej epoki.
    Czyli, udało mi się mieć takie zdanie, jak oceniający. :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja dołączam do gratulacji Dziewczęta :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne prace. Gratulacje.
    Sama też wzięłam na warsztat różyczkę, którą chciałam wykorzystać na pudełku, ale zdałam sobie sprawę, że nie zdążę, więc niestety zrezygnowałam. Jednak z chęcią wrzucę moje pisanki na aktualne wyzwanie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń