piątek, 21 grudnia 2018

229. Zawieszki dla Ewki

Moja blogowa przyjaciółka Ewa, która robi wspaniałą bizuterię i pięknie koloruje marzy, aby mieć choinkę przyozdobioną tylko i wyłącznie w ozdoby wykonane haftem krzyżykowym. Wspólnie z Violą już drugi rok z rzędu zrobiłyśmy dla niej zawieszki. W tym roku swoimi haftami wspomogła nas też Zosia, za co jeszcze raz serdecznie dziękuję.

W związku z powyższym mam dla Was propozycję zabawy "Zawieszki dla Ewki".
Wykonujemy jedną zwieszkę lub bombkę miesięcznie, a w grudniu mając 12 zawieszek wysyłamy Ewie (Wy do mnie, a ja do EWy wszsytkie razem).


Zasady zabawy:
1. Do udziału zapraszam osoby prowadzące blogi. Osoby, które nie mają blogów, a chciałby uczestniczyć też mogą wziąć udział - wtedy przysyłają zdjęcie swojej zawieszki na mojego maila lub podpinają linka do żabki np: z fb.
2. Do zabawy może przystąpić każdy w dowolnym czasie.
3. Na swoim blogu należy umieścić banerek do tego posta z linkiem.
4. Wykonujemy minimum jedną zawieszkę na miesiąc - tym sposobem w grudniu będzie  ich 12, jeżeli ktoś w danym miesiącu chce wykonać więcej niż jedną to jak najbardziej może. Określamy tylko minimum, maximum nie ma :)
5. Temat zawieszek dowolny -(ja będę podawała temat na dany miesiąc, ale nie musicie się go trzymać, nie będzie obowiązkowy tylko dla chętnych). 
6. Technika - obowiązkowo haft krzyżykowy.
7. Praca musi być nowa nie publikowana wcześniej, możecie łączyć z innymi zabawami. 
8. Pod postem w każdym miesiącu znajdziecie "żabkę" do niej najpóźniej w ostatnim dniu danego miesiąca należy podlinkować posta ze swoją zawieszką.
9. Zawieszki możecie zgłaszać w konkursach, wyzwaniach i gdzie tylko chcecie :)
10. Jeśli znajdzie się więcej niż trzy osoby wyszywające będzie hafciarska nagroda rzeczowa, która z miesiąca na miesiąc będzie rosła i w grudniu będzie całkiem pokaźna. Będą w niej muliny, nożyczki, tamborki, materiały itp. Będzie też druga nagroda ufundowana przez Ewę :)
11. Aby mieć możliwość wygrania nagrody do 6 grudnia 2019r. należy do mnie przesłać komplet minimum 12 zawieszek/bombek. Adres podam na malia zainteresowanym w odpowiednim czasie.
12. Ogłoszenie wyników i wysyłka nagród do 17 grudnia, tak aby hafciarski prezent trafił do Was pod choinkę.

Zabawę możecie łączyć z zabawą Choinka 2019 u Xgalaktyki TUTAJ. I co znajdą się chętni? Zapraszam serdecznie :)
1 stycznia pokażę Wam co trafi do worka z nagrodami za udział w styczniu.

12 komentarzy:

  1. To ja rozpoczynam kolejkę chętnych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł, Uleńko. Muszę pomyśleć, czy starczy mi czasu, w tym roku z powodu zmiany pracy i choroby mojej mamy, zaniedbałam zabawy blogowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie ciekawie:) ja i bez zabawy wysyłam Ewie zawieszki ale co tam, moge sie tez pobawić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kusisz Ula.. obiecałam sobie że żadnych nowych zabaw :-) Ale jak dla Ewy.... no nic banerek sobie zabieram , będzie czas będę wyszywać :-)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. i ja się zapisuje do zabawy. Banerek wrzuce wieczorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zapomnialam dopisyac, ze z racji, źe obiecalam Ewci zawieszki i z racji naszej przyjaxni to mnie prosze nie brać pod uwage przy losowaniu nagrod :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie przyłączę się do zabawy :) Z przyjemnością przygotuję zawieszki dla mojej imienniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewuszki kochane!!! ja dopiero teraz widzę, co tez Uleńka mi wymyśliła!!!!!!!!!!!!!!!!!Dziękuję serdecznie wszystkim!!!
    I żeby nie było, tez przygotuję nagrodę od siebie a Ulcia wylosuje drugą osobę! Będzie zabawa!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewy biżuterię podziwiam, tworzy ciekawe cudeńka. A że też trochę haftuję to zgłaszam się do zabawy :) taka odskocznia mi się przyda i zmobilizuje się do tworzenia :) baner zabieram. Pozdrawiam Ulciu i pozostałe uczestniczki zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo chetnie zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł na zabawę, spróbuję pobawić się z Wami :) i już zabieram się do stworzenia bałwanka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń