niedziela, 30 listopada 2014

14. Kołderki za jeden uśmiech_3

Powstał trzeci kwadracik w salu bajkowe zwierzaki u Chagi (sal bajkowe zwierzaki).
Kwadracik wykonany w technice haftu krzyżykowego. 
Z kwadracików powstaną patchworkowe kołderki lub poduszki dla chorych dzieci.

Długo szukałam odpowiedniego obrazka to wyhaftowania, zanim znalazłam całą rodzinkę świnki Peppy, która mi się spodobała. Pierwszy raz sama dobierałam kolory nici i chyba nie poszło mi całkiem źle (tak przynajmniej sama myślę ;)).

Wyszywałam na Aidzie 14ct, dwoma nitkami DMC.





Przy robieniu zdjęć przypomniałam sobie dlaczego nie lubię tej pory roku..., bo jest szaro, buro, rzadko świeci słońce i zdjęcia trzeba robić przy użyciu lampy, co niestety nie daje najlepszego efektu, jeżeli chodzi o zdjęcia. Z utęsknieniem czekam na wiosnę...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz