sobota, 8 października 2016

152. Fée Bleue_1

Chyba z dwa lata temu zobaczyłam u Chagi Fée Bleue i się zakochałam. U Agnieszki można zobaczyć wersję niebieską elfinki.

Wzór opracowała Валерия Касинская na podstawie ilustracji J.B. Monge.

Do tej pory nie zabierałam się za wyszycie tego wzoru, ponieważ chciałam go wyszyć na lnie, ale jakoś brakowało mi odwagi.


Nadszedł w końcu ten moment w moim życiu, że trzeba zacząć przestać się bać i rzucić na głęboką wodę... i tak kupiłam Lindę 27ct, nici... wzór już od dawna wydrukowany czekał...
Po pierwszy posiedzeniu mam tyle i muszę przyznać, że haftuje mi się wyśmienicie na lnie. Jestem zachwycona! Nie wiem czego tak się bałam... Kolory trochę przekłamane, bo len ma kolor ecru, a na zdjęciu jest bury.
Jeszcze nie wiem w jakiej wersji wyhaftuję skrzydła, ale póki co haftuję sukienkę, a ona w obydwóch wersjach jest taka sama :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz