niedziela, 1 lutego 2015

24. Wyzwanie lutowe u Hanulka

Końcem zeszłego roku zapisałam się na całoroczną zabawę wyzwaniową u Hanulka. Troszkę się wahałam, bo do tej pory nie brałam udziału w takiej zabawie, ale do odważnych świat należy :)
Hania co miesiąc ogłasza nowy temat na jaki trzeba wykonać swoją pracę. Praca musi być wykonana haftem krzyżykowym. 
Wyzwanie lutowe: "Kocham Cię, kochanie moje"


Szczerze mówiąc moje myśli długo krążyły wokół kartki i ciągle do niej wracały podczas haftowania, ale... zawsze na walentynki robiłam kartki. 
Ostatnio zakochałam się w igielnikach, więc zdecydowałam, że nie będzie to kartka tylko właśnie igielnik.
Wzór igielnika wyszyty nićmi DMC koloru 601, 602 i 739 (kolory dobrałam sobie sama).




A tak powstawał:






Mam nadzieję, że niektórym z Was przypadnie do gustu moja interpretacja wyzwania lutowego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz