środa, 14 października 2015

84. Sweet Sleep - metryczka

Dzisiaj pokażę Wam metryczkę wg wzoru RTO "Sweet Sleep". Metryczki z tej serii bardzo mi się podobają. Zestaw kupiłam w Coricamo. Zestaw do haftu zawiera: kanwę czystą typu Aida 14ct, mulinę firmy DMC na organizerze, igłę oraz czarno-biały wzór graficzny. Do zestawu dołączony jest też wzór alfabetu, z którego nie skorzystałam.
Obrazek wyszywa się bardzo przyjemnie i w miarę szybko. Ja wyszywając go wieczorami po tygodniu miałam skończony. Wzór zawiera tylko krzyżyki i backstich.

Bez konturów:

 Z konturami:
Wymiary w krzyżykach 85x113
Aida 14ct, kolor biały
krzyżyki - 2 nitki muliny DMC
backstich - 1 nitka muliny DMC
15 kolorów,
wzór firmy RTO.

 Takie "dziwne" ujęcia...


Oprawiony haft:
Ramka w kolorze wenge, passe-partout w kolorze ecru.



Do obrazka dołączona została taka prosta karteczka:


Do stworzenia karteczki wykorzystałam m.in. wycinanki od Goji i digi stempelek od Novinki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz