niedziela, 1 listopada 2015

89. Bałwankowo z Igiełką_3 - Elfik

Powstał trzeci bałwanek w ramach salowej zabawy u Sylwii. Bałwanek dostał imię Elfik z racji zielonego szalika, czapki i rękawiczek. Wszystkich bałwanków jest 9. Autorką wzoru jest Monika Blezień. Wystartowałyśmy 11 października i przez kolejne 9 tygodni wspólnie wyszywamy bałwanki.
Wzór jest opracowany na Ariadnę, więc ja dobrałam sobie sama kolory z palety DMC.

Bałwanek nie został wszyty zgodnie ze wzorem. We wzorze bałwanek ma czerwony szalik, który mi jakoś nie pasował do zielonej czapki i zielonych rękawiczek, więc wyszyłam go też na zielono. Nie wyszyłam też wypełnienia tablicy, zamiast tego dodałam napis Wesołych Świąt. W oryginalnej wersji możecie zobaczyć bałwanka na blogach pozostałych dziewczyn uczestniczących w zabawie.

Wymiary w krzyżykach 39x40
Aida 14ct 
kolor biały
krzyżyki - 2 nitki muliny DMC, 
backstiche - 1 nitka muliny DMC 
kolorystyka wg UliK
na podstawie wzoru Moniki Blezień

Tym razem bałwanek trafił na kartkę. Nie jestem z niej do końca zadowolona, jak to ja...
Do stworzenia kartki wykorzystałam przydasie, które od Was otrzymałam.

 W innym ujęciu


Już czekam na kolejnego bałwanka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz