wtorek, 2 kwietnia 2019

248. Wyzwanie #3_Wiosenny igielnik

Wiosenny igielnik


Zapraszam na trzecie hafciarskie wyzwanie - "Wiosenny igielnik". 


W tym wyzwaniu przywołujemy wiosnę robiąc wiosenne igielniki - forma igielnika dowolna, liczę na Waszą kreatywność i pomysłowość
Zgłaszana na wyzwanie praca powinna być w wersji ostatecznej. W razie jakikolwiek wątpliwości pytajcie.

Termin: 02.04.2019 - 30.04.2019r.
Ogłoszenie wyników - 03.05.2019r.


Regulamin wyzwań TUTAJ.

Jako inspirację do tego wyzwania przygotowałam dla Was igielnik w formie biscornu z bratkami i motylami.

Dane techniczne:
Nici DMC
Farbowana aida 14ct
Rozmiar w krzyżykach: 46x46
Ilość kolorów - 12
Wzór zbudowany z krzyżyków i konturów.
Wzór można zakupić TUTAJ



Viola przygotowała jako inspirację dla Was cudny igielnik z myszką. Zapraszam do zaglądnięcia do Violi - zobaczcie co igielnik kryje w środku ;)
Dane techniczne:
Nici DMC
Biała aida 16ct
Rozmiar w krzyżykach: 46x46
Ilość kolorów - 10
Wzór zbudowany z krzyżyków i konturów.

***
Sponsorem tego wyzwania jest Magiczny Haft, a nagrodą dla zwycięzcy jest 10% zniżka na zakupy w postaci kodu rabatowego.

Serdecznie zapraszam do sklepu naszego Sponsora, gdzie znajdziecie szeroki wybór materiałów do haftu, jak również do innych technik - filcowania, decoupage itd.


Nagrodą jest również zrobiony przez mnie igielnik i hafciarskie przydasie (na zdjęciu tylko część przydasi, pozostałe przydasie są w transporcie, jak dotrą do mnie wszystkie to podmienię zdjęcie).



Przyznamy też wyróżnienie. Dla osoby wyróżnionej mamy pachnące mydełko, które przygotowała Viola oraz igielnik wyszyty przez Violę, który jest inspiracją do tego wyzwania.


Pamiętajcie, aby w poście z pracą zamieścić banerek wyzwania, link to wyzwania i logo sponsora, a następnie zalinkujecie posta ze swoją pracą do żabki. Bardzo proszę, gdyby ktoś miał jakiś problem z żabą to może zostawić linka w komentarzu.

Miło nam też wszystkim będzie, jeśli zaglądniecie do osób, które zgłoszą swoje prace do wyzwania.


Z niecierpliwością czekam na Wasze prace, a już wkrótce rozstrzygnięcie wyzwania #2.

***
Jeśli nigdy nie robiłyście igielnika w kształcie biscornu, chciałybyście, a nie wiecie jak to zapraszam na filmik.




19 komentarzy:

  1. Przepiękne inspiracje przygotowałyście:)
    Czyli może być igielnik w dowolnej formie? Bo ja składania tych biscornu zupełnie nie ogarniam... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być w innej :) Zachęcam jednak do spróbowania uszycia biscornu ;)

      Usuń
  2. Super wyzwanie i życzę powodzenia uczestnikom. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł na kolejne wyzwanie .

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne Wasze inspiracje . Ja się z miłą chęcią zmierzę z tematem bo nigdy nie robiłam biscornu , więc jest okazja spróbować.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, piękny igielnik <3
    Dobrze, że cały miesiąc na to, może uda mi się coś zrobić. :)
    ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny temat! Ruszam z kopyta!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie robiłam biskornu, może się skuszę ?! Bo Twój wyszedł świetnie, z resztą igielnik Violi też uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne igielniki przygotowałyście :-)
    Temat kusi, ale w kwietniu może być krucho z czasem...

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejny fajny temat wyzwania:)
    Przygotowałyście świetne inspiracje.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne igielniki przygotowałyście, a Twoje bratkowo-motylkowe biscornu rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Temat wyzwania bardzo ciekawy. Zawsze intrygowało mnie jak taki igielnik, w tej formie zrobić. Niestety napięty kwietniowy czas nie pozwoli mi na podjęcie tego wyzwania. Tym razem odpuszczam. Będę kibicować i podziwiać prace innych zdolnych hafciarek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wyzwanie :).

    Chętnie zrobię jakieś biscornu, bo już nie pamiętam kiedy ostatnio jakieś robiłam ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Uleńko bardzo dziękuję za instruktaż, który, jak dla mnie, jest bardzo pomocny.Próbowałam już w ten sposób zszywać zawieszki świąteczne, ale nie potrafię tak równiutko jak Ty, Może za bardzo ściągam backsitche, bo trudno mi się pod nie wbić.Piękna poduszeczka powstała, Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne inspiracje przygotowałaś <3
    Pozdrawiam poświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam dziewczyny. Bardzo fajne są te igielniki

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowity jest ten igielnik, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń