sobota, 1 czerwca 2019

257. Zawieszki dla Ewki_czerwiec 2019

Mamy już półmetek zabawy Zawieszki dla Ewki.
Dziękuję wszystkim hafciarkom, które przyłączyły się do zabawy i wyszyły w maju sercowe zawieszki.

W czerwcu proponuję Wam, aby zawieszki były jako skarpety świąteczne. Wzorów jest dużo ;) z pewnością coś fajnego znajdziecie. Oczywiście możecie wyszyć coś innego, nie musicie trzymać się wytycznej :)

Moja skarpeta wygląda tak:





***
Do pudełka Mikołaj dołożył:


Dla chętnych banerek

Żabka będzie otwarta do końca czerwca :)
Jeśli ktoś nie zdążył w danym miesiącu to może podlinkować w kolejnym :)

***
Moja zawieszka wędruje do zabawy Kasi

***
Serdecznie zapraszam, gdyby ktoś chciał dołączyć to zasady Tutaj.

***
Wasze majowe serca i Mikołaj Wandzi



13 komentarzy:

  1. Super skarpeta :)
    Dziewczyny wykonały w maju piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna świetna wytyczna :) Ja już swój wzór wybrałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ uroczy bucik :), piękny hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna skarpetkowa zawieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skarpety to nie moja bajka ale bede dzielnie wyszywać Hiii:) a serduszka sliczne powstały :););)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawieszka może mała ale za to bardzo wdzięczna.
    Na choince na pewno ładnie się zaprezentuje:)
    Pozdrowienia
    K.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna skarpetka:) a ile serduszek dziewczyny zrobiły, wszystkie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super skarpetę zrobiłaś :).

    Zaraz zabieram się za szukanie wzoru :).

    OdpowiedzUsuń