wtorek, 31 marca 2020

304. Choinka 2020 - kartka

Znowu na ostatnią chwilę do zabawy Kasi tym razem wędruje kartka...
Jak ja dawno nie zrobiłam żadnej kartki z haftem... nie pamiętam kiedy ostatni raz...
No to jest!

Sam haft w papierze wyglądał smutno, więc dodałam sznurek i cekiny.

Kartka podoba mi się umiarkowanie.
Papier wycięty ręcznie bez maszynki. Papiery, których nie można już kupić od Papierowego potwora :(

Kartka wędruje do zabawy u Kasi Choinka 2020

Pozdrawiam Was serdecznie!
Trzymajcie się zdrowo :)

19 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba Twoja karteczkę, fajna jest ta ramka ze sznurka. Ja też robie obecnie wszystko na ostatnią chwilę...takie czasy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam. Wiele pracy kosztuje taki projekt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny haft i pomysłowa oprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka!
    Rewelacyjnie wyglądają te ramki ze sznurka.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka powstała, podoba mi się sznurkowa ramka.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna jest ta kartka. Z tymi sznureczkami taka wypracowana no i ten haft- cudo. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Ula świetna jest z tym sznurkiem i cekinami. Hafcik mi znany ale chyba jeszcze go nie wyszywałam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna kartka :) Dzięki tym delikatnym dodatkom haft prezentuje się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny haft.Sznurek pięknie wykończył kartkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna karteczka, pięknie ją ozdobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  11. A mi bardzo się ta karteczka podoba, super jest :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna kartka! Świetny pomysł z dodaniem cekinów :-)
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartka jest cudowna, sznurek dodaje jej uroku. A kolorystyka idealnie się komponuje. Jak dla mnie bomba 🙂

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjna kartka Ula a ten sznurek jest jak wisienka na torcie:)
    Bardzo dziękuję za udział w zabawie i serdecznie pozdrawiam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uroczy jelonek i fajne skonstruowana kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny hafcik, a jak ramka!!! C U D O :))

    OdpowiedzUsuń
  17. piekna, u mnie też z jelonkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sliczna karteczka, podoba mi sie kolorystyczne połączenie brązu z niebieskim. Sama kiedys wyszywałam tego rogacza ale u mnie chyba powstało z niego serce zawieszka :)

    OdpowiedzUsuń