sobota, 18 kwietnia 2020

306. Znaki zodiaku - baran

Baran - aries (19. 03 – 18. 04)

Cechy charakteru
Baran jest pierwszym znakiem zodiaku, więc i osoby urodzone ze Słońcem w tym znaku muszą być wszędzie i zawsze pierwsze. Barany są bezpośrednie, szczere, wręcz obcesowe, nie bawią się w niuanse – i tego samego oczekują od innych. Nie interesują ich długie rozważania ani planowanie – najważniejsze jest dla nich to, co tu i teraz. Są nieskomplikowane, kierują się pierwszym impulsem, przez co mają w sobie coś z dzieci. Lubią zaczynać nowe rzeczy i cały czas działać, nie potrafią dłużej usiedzieć spokojnie na jednym miejscu.
Główne zalety
Mają siłę przebicia, są spontaniczne, bezpośrednie, pełne polotu, dynamiczne. Barany działają bez wahania i nie obawia się kompromitacji.Otwarte na nowości. Nie przeżywają długo niepowodzeń i nie zniechęcają się nimi, tylko szybko dochodzą do siebie i dalej idą naprzód.
Główne wady
Barany bywają agresywne, nieostrożne, niecierpliwe. Pozbawione taktu i delikatności w wypowiadaniu swoich opinii. Ich bezpośredniość może ranić co wrażliwsze osoby.
Kobieta
Reprezentuje typ amazonki, wojowniczki, emancypantki. W związkach partnerskich zwykle ona przejmuje inicjatywę.
Mężczyzna
Jest typem wojownika, pioniera, przywódcy. Lubi rządzić i narzucać swoje zdanie.
Przyjazne znaki
Lew, Strzelec, Bliźnięta, Wodnik
Cytat tekstu STĄD

Tak to ja... taki właśnie BARAN ;) 
Niestety moja bezpośredniość nie raz okazuje się nietaktem wg niektórych...
Tym razem zakładka jest moja własna - prywatna.

Zakładka z hasłem adekwatnym do obecnej sytuacji w jakiej się znajduję, będzie też motywacją na przyszłość...


Zakładkę zgłaszam do wyzwania na ART- Piaskownicy - Baran

Do zrealizowania jeszcze 9 zakładek ;)

***
Zakładkę też zgłaszam do zabawy Ewy.

Zdjęcie z moją książką, którą darzę sentymentem, ponieważ dostałam ją w trudnej sytuacji z dedykacją od osoby, którą zawodowo cenię.

10 komentarzy:

  1. Ale super zakładka- do książki idealna! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakładka fajna i tematyczna :) Najlepsze życzenia Urodzinowe .... Baranie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna zakładka :-) też jestem baran :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu na Art-Piaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najpiękniejszego Ula z okazji urodzin:)))
    Superaśna zakładka i piękny hafcik, a sentencja bardzo przydatna dla każdego.
    Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała i bardzo pomysłowo wykonana praca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego naj najlepszego z okazji urodzin :) Fajną zakładkę zrobiłaś, a ciekawa jestem Twojej opinii o książce, bo sama chciałam ją przeczytać, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Baran to tez ja :) podwójny ;)

    OdpowiedzUsuń