sobota, 29 sierpnia 2020

317. Kartka BN - Choinka 2020

Witajcie :)

Tym razem nie tak całkiem na ostatnią chwilę powstała karteczka do zabawy Kasi. 



Już kiedyś zrobiłam taki hafcik i powstała z nim kartka w 2014r. Jak na nią patrzę to widzę, że mimo wszsytko czegoś po drodze się nauczyłam.

Każdy kiedyś jakoś zaczynał, więc jeśli się ktoś zastanawia czy próbować to powinien, bo kto nie próbuje ten nie pije szampana!

Kartka wędruje do zabawy u Kasi Choinka 2020


Pozdrawiam Was serdecznie!

10 komentarzy:

  1. pięknie :)
    tez takie zmiany dostrzegam w swoich pracach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Uleńko! Kartka obłędna! Umiejętności zdobyłaś niesamowite! Rewelacyjne porównanie i metamorfoza robi wrażenie :-)
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się podobają obie a zwłaszcza ta pierwsza.
    Do swoich początków ,też mam ogromny sentyment:)
    Śliczna karteczkowa wrożka Ula:)
    Uściski.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka. Piękna praca doświadczonej scraperki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna karteczka. Mi jeszcze dużo brak do tak pięknie wykonanych kartek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe no widac Ulo różnice, teraz jest na bogato :) a wróżka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Różnica ogromna, prześliczne są te małe wróżki. Kartka wygląda imponująco!!! Bardzo mi się podoba😍🌲❤

    OdpowiedzUsuń