czwartek, 5 listopada 2020

323. Bombka z białą arabeską_2

 Witajcie :)

Pora na pierwszą odsłonę mojej  testowanej bombki od Coricamo

Mój zestaw już przedstawiałam, ale dla przypomnienia jeszcze raz.


Bombka z białą arabeską
Indeks: ZU 10639
Zestaw do haftu zawiera: 1 kulę styropianową o średnicy 15 cm, kanwę typu Aida (100% bawełna) o gęstości 54 oczka/10cm (14ct), tasiemkę, mulinę, igłę oraz kolorowy wzór graficzny. 
Wymiary w krzyżykach: 260x130
Ilość kolorów: 2


Wzór przewiduje, aby go wyszywać 3-nitkami, jedank dla mnie to za grubo i ja wyszywam dwoma nitkami ten koronkowy wzór.




Wyszywa mi się bardzo przyjemnie, wzór dobrze graficznie opracowany.
Aida ma kolor grafitowy i można na niej wyszywać też wieczorem do światła szutcznego co dla mnie jest dużą zaletą.


Jeśli chcecie możecie też zobaczyć postępy moich koleżanek z DT - Tutaj.

Nie dajcie się mikrobom fruwającym w powietrzu!
Buziaki!

8 komentarzy:

  1. Wzór pięknie wygląda na grafitowym tle; ja też uważam, że lepiej wyszywać dwiema nitkami- haft jest bardziej koronkowy i delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, uwielbiam takie koronkowe wzory .
    Pozdrawiam i powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się prezentuje na tym grafitowym tle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna bombeczka. Bardzo lubię zestawy z tymi nawiniętymi bobinkami szkoda,że np. Dimensions tak nie nawija nitek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Już jest pięknie. :)
    Czekam na dalszą część i kibicuję.

    OdpowiedzUsuń