sobota, 30 marca 2024

355. Wielkanocne zawieszki

Wielkanoc tuż za rogiem.
W tym roku jedyne wielkanocne ozdoby jakie u mnie powstały to haftowane filcowe pisanki.
Bardzo kolorowe i radosne przywołują wiosnę 💚💚💚
Są dwustronne.
Pomimo bardzo jaskrawych kolorów podobają mi się. Potrzebowałam chyba zrobić coś takiego 😉
Znaleźć na nich można różne ścieg margerytkowe, ścieg  dziergany, sznureczek i węzełki. 

Korzystając z dnia dzisiejszego życzę każdemu kto tu zaglądnie zdrowych, spokojnych, leniwych i wesołych świąt! 

5 komentarzy:

  1. Przepiękne zawieszki,też o takich mysłałam bo mam sporo filcu ale niestety wirus mnie powalił.Życzę radosnyh świąt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne pisanki. Zdrowych i spokojnych Świąt Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są Twoje kolorowe pisanki ☺️ świetny pomysł ☺️☺️ Pozdrawiam serdecznie ☺️☺️

    OdpowiedzUsuń
  4. Od pierwszego spojrzenia czuję, że wraz z Twoimi zawieszkami wiosna rozpanoszy się u nas na dobre. To taka dobra wróżba :D

    OdpowiedzUsuń