piątek, 23 sierpnia 2019

266. Zawieszki dla Ewki_Wakacje 2019

Powoli mija już drugi miesiąc wakacji, więc najwyższa pora na drugą wakacyjną - sierpniową zawieszkę w zabawie Zawieszki dla Ewki.

W sierpniu u mnie zagościł pingwin, a że Ewa lubi konktury to wzbogaciłam swój wzór. Skoro lato to pingwin w towarzystwie muszli ;) 
Wyszywałam na aidzie 14ct dwoma nitkami muliny DMC i niestety z pokrycia czarną nicią nie jestem zadowlona. Wcześniejszego pingwina TUTAJ wyszywałam na 16ct i nie widać prześwitów... 

***

Swoje sierpniowe zawieszki linkujcie pod tym samym postem co lipcowe ;)
Banerek przenosi we właściwe miejsce :)


Żabka będzie otwarta do końca sierpnia :)
Jeśli ktoś nie zdążył w danym miesiącu to może podlinkować w kolejnym :)

***
Moja zawieszka wędruje do zabawy Kasi

***
Serdecznie zapraszam, gdyby ktoś chciał dołączyć to zasady Tutaj.

10 komentarzy:

  1. Fantastyczna zawieszka z pingwinem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ula. zawieszka z pingwinkiem jest prześliczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. słodziak z tego pingwina :) Ja już też się nauczyłam, że na 14 potrzeba trzech nitek, zwłaszcza przy ciemniejszych kolorach

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziak słodziasty- kiedyś go ucałuję:-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna bardzo ładna zawieszka. Swoją też wyszyłam i pokazałam.
    Pozdrawiam Ulciu i życzę udanego, ostatniego wakacyjnego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pingwinek jest super i nie przeszkadzają mi prześwity :).

    Swoją sierpniową zawieszkę już podlinkowałam :).

    OdpowiedzUsuń