poniedziałek, 1 lipca 2019

261. Zawieszki dla Ewki _wakacje 2019

Mamy wakcje w zabawie Zawieszki dla Ewki.
Dziękuję wszystkim hafciarkom, które przyłączyły się do zabawy i wyszyły w czerwcu skarpetowe zawieszki.

Wakacje to czas wypoczynku i urlopów, a w zawieszkach mamy free style. Każdy robi co chce ;)

Ja mam Mikołaja z głową w kominie autorstwa Moniki Blezień:


***

Dla chętnych banerek

Żabka będzie otwarta do końca sierpnia :)
Jeśli ktoś nie zdążył w danym miesiącu to może podlinkować w kolejnym :)

***
Moja zawieszka wędruje do zabawy Kasi

***
Serdecznie zapraszam, gdyby ktoś chciał dołączyć to zasady Tutaj.

***
Wasze czerwcowe skarpety i serce Joasi


Skarpetunie Agatki


P.S. Żaba jedna na dwa miesiące = dwie zawieszki w dwolnym czasie w ciagu dwóch miesięcy, co kto chce ;)

12 komentarzy:

  1. Ja choinki przez rok nie rozbiorę, jak założę te zawieszki!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ten Mikołaj do góry nogami :-) a nasze skarpetusie urocze :-)
    Fajnie że temat dowolny na wakacje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak fajny jest dowolny temat ale teraz co wybrać z tych świetnych wzorów ???!!!!:)
    Skarpetki urocze wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne są te zawieszki bardzo fajna zabawa

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewcia będzie miała najpiękniejszą choinkę na świecie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ten Mikołaj... wygląda strasznie pociesznie z tymi sterczącymi nogami😁😊
    Muszę przyznać, że dzewcztęta pięknie się sprawiły z tymi świątecznym skarpeta i.
    Trudno byłoby wybrać najładniejszą🌹😁😁

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne skarpetki zrobiłyśmy z dziewczynami :).

    Ooo, mamy wolny wybór na wakacje. Fajnie :).

    Twój Mikołaj jest super :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Chcę dodać pracę i nie działa żabka bo dobrze zrozumiałam że bedzie przez 2 miesiące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dobrze zrozumiałaś, że żaba przez 2 miesiące :) ja nie zdążyłam jej przedłużyć. Już działa :)

      Usuń
  9. Jaki pocieszny hafcik, super zawieszka:)

    OdpowiedzUsuń