wtorek, 26 kwietnia 2016

131. Moje szczęście_1

Pomiędzy kartkami, Nefertiti i wróżką dla Ani... w tzw. między czasie powstaje kolejny obrazek dla mojego słoneczka :) 
Dla tych, którzy zaglądają do mnie od dawana jest to oczywiste, że są to koty, bo moja córka uwielbia koty, a jak dorośnie to chce zostać rycerzem :) Zarówno miłość do kotów, jak i chęć zostania rycerzem jest niezmienna od co najmniej 3 lat. Do tego stopnia, że w przedszkolu przez dwa lata z rzędu była przebrana za rycerza, a w tym roku za kota...

Sama sobie wybrała obrazek podczas przeglądania przez mnie strony Coricamo..., jak to się mówi zakochała się od pierwszego wejrzenia, więc co było robić... Postępy są małe, tak samo jak obrazek, a mój mały ekonom mnie pośpiesza... ;)

Tak więc wyszywam wzór autorstwa Alisy "Счастье мое!", który można zakupić w Coricamo w zestawie z muliną Gamma, innej opcji nie ma...
Mimo, że obrazek mały to jakoś mnie trochę męczy... Może przez weekend majowy uda mi się go skończyć.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz