wtorek, 10 października 2017

192. Śnieżynki

Wiem, wiem do świąt jeszcze trzy miesiące, ale wszyscy wiedzą, że dla nas już czas rozpocząć przygotowania ;) Do przetestowania wzięłam piękne i zarazem proste śnieżynki wg wzoru Moniki Blezień. Zrobiłam z nich zawieszki. 
Wyszywałam na lnie jedną nitką muliny DMC.




Wzór składa się z 9 śnieżynek i jest monochromatyczny, więc daje możliwość wyszycia w Waszych ulubionych kolorach. Wzór możecie nabyć Tutaj.
Dodatkowo przetestowałam filcowe bazy, które od niedawna zagościły w sklepie Moniki. Powiem szczerze, że już dawno myślałam o takich zawieszkach, jednak wycinanie ręczne baz jakoś mnie na tyle odstraszało, że na myśleniu się skończyło. Jak zobaczyłam bazy u Moniki od razu się skusiłam i był to strzał w dziesiątkę. Bazy są w różnych kolorach (na chwilę obecną 16), ja wybrałam te najbardziej standardowe niebieskie i czerwone. Bazy są z flizeliną, która usztywnia filc przez co obawiałam się zszywania. Nic bardziej mylnego! Zszywa się bardzo dobrze. Polecam Wam te bazy z czystym sumieniem! Są rewelacyjne!

Wszystkie niezbędne akcesoria do wykonania zawieszek możecie zakupić w sklepie u Moniki:
- mulina DMC lub Ariadna tutaj
len lub kanwa
- filcowe bazy tutaj


- koraliki tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz