poniedziałek, 30 października 2017

196. SAL Needleroll Halloween hat part 2

Dzisiaj odsłona drugiej części salu z Olgą HDstitch. Pod poprzednim postem o tej tematyce napisałyście, że pierwszy raz widzicie taki haft itd. Ja  od dawna podziwiam prace w technice needlepoint i się nią interesuję.
Jeśli chciałybyście dowiedzieć się czegoś więcej na ten temat to zapraszam do Tereni oraz na stronę Polski Needlepoint.

Szczerze mówiąc nie zdarzyło mi się do tej pory przy żadnym projekcie pomylić, aż tyle razy co przy tym. Najpierw w złym kierunku wyszyłam fioletowe cegiełki, które musiałam wypruć, a później stokrotki wyszyłam czerwone zamiast zielone... 
W pierwszym odruchu rzuciłam okiem na wzór i stwierdziłam, że powtórzony jest ten sam motyw drugi raz..., więc bez patrzenia wyszyłam czerwone stokrotki...
Niestety okazało się, że motyw jest bardzo podobny, ale zupełnie inny. Jak to w reklamie prawie robi różnicę...
Druga część wygląda tak, wprawne oko zobaczy różnicę między dolnym, a górnym motywem...
Len Lugana 25ct firmy Zweigart w kolorze kremowym (274) 
2 nitki muliny DMC - 5 kolorów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz