wtorek, 1 stycznia 2019

231. Zawieszki dla Ewki_styczeń 2019

Dzisiaj zaczynamy pierwszy miesiąc zabawy Zawieszki dla Ewki.
Cieszę się, że zgłosiło się już klika chętnych do zabawy.

W tym miesiącu króluje bałwanek, ale tak jak pisałam w zasadach ogólnych jest to temat dla chętnych, jeśli chcecie wyszywać coś innego nie ma problemu.
Mile widziane inne kształty zawieszek niż okrągłe.

Moja zawieszka wygląda tak:
Dane techniczne:
Nici DMC
Niebieska aida firmy Tajlur 16ct
Rozmiar w krzyżykach: 47x61
Ilość kolorów - 11
Wzór możecie kupić w sklepie.
Zawieszka podklejona filcem

Bałwanek po wyszyciu na 16ct ma 10 cm wysokości.

Zawieszki możecie robić na zwykłej aidzie lub na plastikowej kanwie, jak to chce i lubi.
Ja wyszywam na zwykłej aidzie 14ct lub 16ct. Jeśli chcecie to pokażę, jak robię zawieszki bez plastkowej kanwy.

W styczniu do pudełka Mikołajowego trafia
- ramkotamborek
- aida rustico 16ct firmy Zwiegart

Dla chętnych banerek
Żabka będzie otwarta do końca stycznia :)

***
Moja zawieszka wędruje do zabawy Kasi



15 komentarzy:

  1. Bardzo fajny temat na początek. Lecę szukać wzoru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki uroczy bałwanek. Oj, kiedy to ja ostatnio miałam okazję widzieć prawdziwego śniegowego bałwana...?:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ula bałwanek uroczy, banerek porwałam, wzory wydrukowane , pomysł na zawieszki też juz jest. Ustawiam więc bałwanka do mojej kolejki :-)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy :) moze tez cis znajde :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny hafcik Ula :)
    Przy okazji powstał kolejny Twój wzorek. Gratulację :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawieszka z bałwankiem piękna. Wzór śliczny. Jeszcze przed ogłoszeniem tematu znalazłam inny wzorek z bałwanem i już wyszyłam. Teraz tylko oprawić. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytasz w myślach ;) to czekam na odsłonę gotowej już zawieszki :)

      Usuń
  8. Chętnie i ja przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  9. super bałwanek i ja także przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodziak bałwankowy..bardzo fajny wzór Uleńko :) :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem czy uda mi się wyszyć aż 12, ale spróbować warto. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też tkwię po marchewkowy nos w bałwanim temacie. Twój mnie zauroczył :-)))
    Pozdrawiam :-))

    OdpowiedzUsuń