niedziela, 31 maja 2020

311. Choinka 2020 - magnes

Prawie półmetek zabawy u Kasi. Założenie było takie, że będę robić cały czas podobne projekty, ale życie weryfikuje i w tym roku dominuje różnorodność ;)

Była zawieszka, były bombki, była nawet kartka... a dzisiaj tag z niespodzianką!


I niespodzianka !!!
Choinka to magnes, który może znaleźć swoje miejsce na lodówce.
Dwa w jednym - tag z życzeniami + magnes.


Co myślicie o takich rozwiązaniach?
Dobry pomysł? Czy lepiej było przykleić na stałe na tagu?

Magnes wędruje do zabawy u Kasi Choinka 2020

Pozdrawiam Was serdecznie łapiąc oddech na zakręcie!

25 komentarzy:

  1. Super tag i świetny magnes :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tag bardzo mi się podoba, a pomysł z magnesem świetny.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny tag Uleńko i fantastyczny pomysł, by połączyć tag życzeniowy od razu z maleńkim prezentem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne pomysłowe :)
    uwielbiam tagi

    OdpowiedzUsuń
  5. Ula! Ten tag jest rewelacyjny! Bardzo podoba mi sie takie dwa w jednym! Super pomysł :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszło przepięknie. Rewelacyjny pomysł. Tag z życzeniami + magnes to połączenie idealne.
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł jest świetny widziałam już takie rozwiązanie u Małgosi (https://theprimitivemoon.blogspot.com/ ) i bardzo mi się podobało. Takie dwa w jednym. Sam hafcik uroczy i fajnie się będzie prezentował jako wystrój świątecznej lodówki :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie Aniu, że widziałaś... sieć jest pełna różnych inspiracji i raczej trudno już wymyślić coś oryginalnego czego nie było, ale wiesz nie jest to moja pierwsza praca z magnesami ;) na wyzwanie u Moniki dawno temu robiłam już kartkę z magnesami truskawkami https://haftyuli.blogspot.com/2018/11/184-lubie-truskawki.html

      Usuń
  8. Bardzo ciekawe rozwiązanie dwa w jednym. Piękny projekt, takie drobiazgi cieszą oko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł. Czy na karteczce też jest magnesik , czy jakoś inaczej jest zamontowana ta choineczka? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak na karteczce pod domkiem jest drugi magnesik

      Usuń
  10. Fajny pomysł z tym magnesikiem :) A tag?- Jak zawsze piękny i dopracowany!

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozwiązanie świetne, a tag z niespodzianką wyszedł przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie się pomysł z magnesem bardzo podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacyjny pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł Ula, już podziwiałam na fb😊 Piękny hafcik, idealnie dobrane papiery.
    Pozdrawiam słonecznie 😊🌺

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny tag i świetny pomysł z tym dwa w jednym ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł na różne okazje i niespodzianka dla obdarowanej osoby, pięknie ozdobiony tag i śliczny hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny tag Ula... uwielbiam rzeczy, które spełniają nie tylko funkcję ozdobną:)
    Robiłam też kartkę z magnesem ale nie wpadłam na to, żeby był on podwójny.
    Super pomysł Kochana!
    Uściski serdeczne.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniały pomysł! Wykonanie relacyjne!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietny pomysł i rewelacyjna praca, cała kompozycja i w ogóle :) brawo !

    OdpowiedzUsuń
  20. Super pomysł, piękne wykonanie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, zastanawiałam się, cóż to za niespodzianka. Bardzo fajny tag.

    OdpowiedzUsuń