wtorek, 7 września 2021

328. Biscornu z różą

 Witajcie :)

Jako grupa Świry Rękodzieła podjęliśmy współpracę z firmą Coricamo, dzięki czemu miałam przyjemność towarzyszyć w powstaniu, a w końcowym efekcie testować wzór na igielnik z różami.

Poprowadziłam też live na naszej grupie Świry Rękodzieła Inspirują na fb, gdzie wspólnie wyszywałyśmy igielnik.

Dziewczyny, które się wcześniej zgłosiły otrzymały wzór igielnika w prezencie od Coricamo.


Aida 14ct kolor biały
6 kolorów muliny DMC
wymiar w xxx - 54x54
wyszywałam 2 nitkami


Wzór jest prosty i świetnie opracowany. 
Poradzi sobie z nim osoba początkująca i taki też był zamiar tworzenia tego konkretnego wzoru.
Po zszyciu obu części powstaje urocza różana poduszeczka.
Poduszeczkę można też zszyć w kwadrat.




Powstają igielniki wykonywane przez uczestniczki livu co mnie bardzo cieszy, a my już myślimy nad kolejnym wspólnym przedsięwzięciem z Coricamo.

Cudownego tygodnia dla Was!



15 komentarzy:

  1. Krásne, romantické biscornu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne biscornu powstało :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa i twórcza inicjatywa. I ja przyłączyłam się do wspólnego wyszywania igielnika. Dziękuję za wzór. Jest piękny. A i igielnik szyło mi się szybko i bez problemów. A gdyby to przedsięwzięcie dotyczyło małych form (takie na kartkę lub nie zobowiązujący prezent) na Boże Narodzenie to chętnie przyłączę się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe!!!Śliczne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super jest to biscornu. Cieszę się że i ja mogłam go wyszyć. Faktycznie wzorek super opracowany !!'
    Zostało mi zszywania , ale wiadomo do tego zawsze jak do jeża:-)
    Pozdrawiam i póki co podziwiam Twój igielnik.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ulcia! Zszyłam! Dziękuje za cudownego liv'a i fantastyczny filmik na youtube :-) Pamiętam, że jutro też czarujesz głosem :-)
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza różana podusia pięknie wykonana, brawo Ula:)
    Zawsze zachwycają mnie biskorniaczki,ten kto wymyślił to fikuśne zszycie wiedział co robi.
    Pozdrawiam słonecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że coraz więcej powstaje biscornu:) To z różami śliczności:)A ja wyhaftowałam 9 w tym roku- ma ich powstać 12.
    Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podobają tego typu prace. Wyglądają uroczo i są użyteczne.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądałam już na blogach to biscornu i powtórzę, jest przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny! Dziękuję za live i mobilizację:)

    OdpowiedzUsuń