czwartek, 10 lutego 2022

331. Igielnik z domkiem

 Dla Justynki z bloga Wielkie Małe Pasje miałam przyjemność wyszyć malutki igielnik z domkiem.

Już kiedyś wyszyłam igielnik z tym wzorem i zszyłam go w formie biscornu. Teraz myślę, że dużo na tym stracił - wtedy byłam dumna..., ale nie o tym rzecz.


Haft w xxx - 42x42
Kolory dobierałam sama.
Autor wzoru nieznany.
7 kolorów


Z tyłu wyszyłam 4 serduszka - tyle mieszka w domku Justynki...



Taka prosta poduszeczka. 
Justynka zadowolona i to jest dla mnie najważniejsze.




9 komentarzy:

  1. Uleńko kochana, a mnie się taki właśnie kwadracik marzył :)). I możesz być i z niego dumna, bo jest cudny i baaaaaardzo mnie się podoba. Zresztą jak już pisałam Tobie - zakochałam się w nim :)). Jest prześliczny i jeszcze raz bardzo Tobie za niego dziękuję! Te serduszka z tyłu to taka wzruszająca przysłowiowa wisienka na torcie :). Taki właśnie jest mój dom.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny igielnik zrobiłaś dla Justynki. Perfekcyjnie zszyty🤩🤩🤩

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo Ula, świetny ten wzorek z domkiem. Bardzo lubię wzory domków więc i Twój igielnik mnie zauroczył.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Domek jest przesłodki, piękny prezencik wyszykowałaś dla Justynki:)
    Pozdrawiam słonecznie Ula:)

    OdpowiedzUsuń
  5. milutki domek urocze wiosenne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń