środa, 23 lutego 2022

332. Easter Berlingot Star.

Kolejny ufoczek za mną :)

Tym razem niewiele było potrzeba, aby zakończyć pracę. Sama nie wiem dlaczego porzuciłam ten haft w 2018r.

Praktycznie brakuje tylko koralików.


Z koralikami...

Kurka została zaprojektowana przez rosyjską autorkę wzorów Olgę HDstich - jest to Easter Berlingot Star. Brałam udział w salu, tamta kurka trafiła do Ewki.



Jak widzicie niewiele trzeba było, aby skończyć...

Haft zgłaszam na zabawę u
 Tereni :)



Teraz pora na ufokową poduszeczkę, pewnie będzie igielnik ;)

P.S. Haft mi daje ukojenie... szkoda, że nie mam czasu na niego...

9 komentarzy:

  1. Faktycznie niewiele brakowało, ale teraz kurka jest gotowa i wygląda fantastycznie. Brawo!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kurka powstała.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo Ula , nie ma jak pozbywać się UFO - ków. Ta kurka jest świetna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami tak jest,że haft musi swoje odleżeć aby nabrać mocy prawnej !!
    Śliczny 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrząc na haft, nie wiedziałam, że powstania taka fajna kurka.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ,że dokończyłaś tak fajną pracę🙂🙂🙂

    OdpowiedzUsuń