piątek, 10 stycznia 2020

294. Wyzwanie hafciarskie #11 - Róża

Róża


Zapraszam na jedenaste hafciarskie wyzwanie - "Róża". 

W tym wyzwaniu zapraszam do wykonania dowolnego haftu z różą. Wszystko zależy od Twojej pomysłowości ;) Interpretacja dowolna.
Zgłaszana na wyzwanie praca powinna być w wersji ostatecznej, czyli wykończona - jeśli jest to np.: obraz powinnien być oprawiony. W razie jakichkolwiek wątpliwości pytaj.

Termin: 10.01.2020 - 08.03.2020r.
Ogłoszenie wyników - 11.03.2020r.


Regulamin wyzwań TUTAJ.

A oto nasze inspiracje :)
Ula - podkładka z różą oraz zakładka (moje różane inspiracje przewijały się już przez moje blogi). Autorką wzorów jest Monika Blezień.


Promyk przyozdobiła haftem etui na okulary. Wyszyła przepiękną różę.

Marta, przygotowała cudowny notes z różą. Wspaniale połączyła haft z mediami :)

Viola wykonała piękny obraz na rocznicę ślubu.
***
Nagrodą w tym wyzwaniu będzie bon o wartości 50 zł to wybranego przez zwycięzcę wyzwania sklepu, w którym można kupić bon.

Przyznamy też wyróżnienie. Dla osoby wyróżnionej nagrodę rzeczową przygotowała Viola.

***
Osoba, która wygra i wyróżniona, jeśli będą chciały wraz ze mną i Violą będę inspirować w następnym wyzwaniu :)

Pamiętaj, aby w poście z pracą zamieścić banerek wyzwania, link to wyzwania i logo sponsora, a następnie zalinkuj posta ze swoją pracą do żabki. 
Gdyby ktoś miał jakiś problem z żabą to może zostawić link w komentarzu.

Miło nam też wszystkim będzie, jeśli zaglądniecie do osób, które zgłoszą prace do wyzwania.

Z niecierpliwością czekam na prace z różami.

***
Każda zgłoszona do wyzwania praca jest oceniana pod kątem staranności wykonania, kreatywności, oryginalności wybranego wzoru, wykończenia pracy i zgodności z tematem wyzwania.

***
Zastanawiam się czy nie rozszerzyć wyzwań o haft wykonany w innych technikach, nie tylko krzyżykowy. Co o tym myślicie?


31 komentarzy:

  1. Piękne są wasze inspiracje!!! Róża to piękny motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam róże, więc dla mnie temat idealny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne te różane inspiracje....

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham róże :), a kto jest sponsorem wyzwania, bo nie widzę loga ?
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny temat. Róże bardzo lubię jako motyw w hafcie krzyżykowym. Czasu dużo to może coś uda się przygotować. Banerek porywam.
    Inne rodzaj haftu jak najbardziej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super temat i jakie piekne są Wasze inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejna wspaniała inspiracja :) Takie zabawy bardzo mnie motywują do zrobienia czegoś ładnego :) Muszę chwilę pomyśleć, bo tematyka taka fajna, że z chęcią wezmę udział w zabawie. Mam nadzieję, że można przystąpić w każdej chwili, nie trzeba brać udziału w każdym wyzwaniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przystępujesz tylko do tego wyzwania do któego chcesz, nie ma obowiązku do każdego, bo to w sumie konkurs jest :)

      Usuń
  8. Cudne inspiracje. A obraz Violi skradł serducho:) gratuluję dziewczyny i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne inspiracje! ale to etui wymiata <3 Powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O!!! piękny temat. Właśnie wczoraj szukałam wzorków z różyczkami i znalazłam kilka. Na zakładki do książek. Chętnie przystąpię do tego wyzwania. Bardzo lubię róże w haftach.

    Jeśli chodzi o inne rodzaje haftu można spróbować. Lubię hafty tzw. białe a najbardziej haft angielski i madera (one są podobne). Robiłam serwetki ale to było daaaaaawno.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne wyzwanie i sliczne prace, oj kusisz..czy dam radę..

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne inspiracje!!!😍
    Poszukuję podkładek na haft takich jak zrobiła Monika. Gdzie można takie kupić?🤔

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkładek nie zrobiła Monika. Monika zaprojektowała wzór.
      Podstawki można kupić w pasmenterii haftix https://epasmanteria.pl/pl/plastikowe/4855-plastikowe-podstawka-pod-kubek-z-miejscem-na-haft.html

      Usuń
    2. A tak, nie doczytałam! Przepraszam.
      Dziękuję Ulu za link ale takie kwadratowe widziałam, a chodzi mi o takie w kształcie koła :(

      Usuń
    3. W kształcie koła to kupowałam bardzo dawno w Coricamo, ale teraz nie ma tam

      Usuń
  13. Róża to wdzięczny temat :) piekne inspiracje Dziewczyny !

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne prace :) Chyba się skuszę na wyzwanie, tylko nie mogę się doczytać konkretnych informacji na temat sponsora wyzwania

    OdpowiedzUsuń
  15. Och jaki piękny temat i cudne prace, które przygotowały koleżanki hafciarki. Róże uwielbiam, może się skuszę. Poki co porywam banerek do siebie. Pzdrawiam i miłego dnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  16. Uleńko żaba zdechła hihi. Nie mogę dodać linka do bloga, wyświetla mi się informacja "Nie można dodać linków: rejestracja / okres próbny wygasł". Zatem wklejam go tutaj ;) https://haftowanezaciszeagnes.blogspot.com/2020/02/344-rose-lamour-i-dwa-wyzwania.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żabę mogę ustawić tylko na miesiąc, potem trzeba ją reanimować :)
      Już działa :)

      Usuń
  17. Ale jestem zakręcona, oczywiscie ze to miał byc haft krzyzykowy buuu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham róże i właśnie jedną wyszyłam. :)
    Zdecydowałam się dodać ją do tej pięknej kolekcji prac.
    Mam swoją faworytkę i jestem ciekawa, czy podzielę wybór szanownej komisji. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  19. To tam i coś swojego wstawiłam, szczęścia trzeba spróbować :)róże to piękny temat no i są przeważnie różowe, a to mój faworyt pośród kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda na to, że się spóźniłam z publikacją, bo żabka już nie działa. Wklejam więc tu linka, bo 8 marca ciągle jeszcze twa.

    http://margoinitka.pl/rozane-serduszka/

    Przy okazji Najlepszego dla Wszystkich Pań :)
    Pozdrawiam
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mogę dodać linka do żabki. Wklejam tutaj: https://robotkuje-i-bloguje.blogspot.com/2020/03/tagi-z-minirozyczkami.html
    Jest przed północą ale możliwe, że nie umiem doczytać w regulaminie a jest gdzieś podana wcześniejsza godzina...

    OdpowiedzUsuń