sobota, 2 lutego 2019

238. Wyzwanie #1_Miłość niejedno ma imię

Miłość niejedno ma imię...


Zapraszam dzisiaj na pierwsze hafciarskie wyzwanie - "Miłość niejedno ma imię". 
Jakże to zdanie jest wymowne dla nas - miłość do rodziny, męża/żony, partnera/partnerki, dzieci, rodziców, dziadków, zwierząt itd., a przede wszystkim do haftu. 

Pokażcie nam zatem w tym miesiącu swoją miłość do haftu.
Na hafcie obowiązkowo musi znaleźć się serce lub całość wybranego wzoru musi kojarzyć się z miłością -  w razie wątpliwości proszę o uzasadnienie.
W tym wyzwaniu forma pracy dowolna.

Termin: 02.02.2019 - 28.02.2019r.
Ogłoszenie wyników - 03.03.2019r.


Regulamin wyzwań TUTAJ.

Do wyzwań będziemy Was inspirować wspólnie z Violą. Zobacie co przygotowałyśmy na dzisiaj :) 

Ja jako inspirację dla Was wykonałam biscornu, tak bardzo niezbędne każdej hafciarce z motywem przewodnim - sercem.



Biscornu wyszyłam na aidzie firmy Tajlur 16ct dwoma nitkami muliny DMC.



Viola wykonała dla Was kartkę walentynkową z zakochanymi ptaszkami.

Viola swoje ptaszki wyszyła na aidzie firmy Zweigart 16ct, dwoma nitkami muliny DMC.


Sponsorem tego wyzwania jest znana i odwiedzana przez Was Pasmanteria Haftix, a nagrodą dla zwycięzcy jest dowolne czasopismo lub wzór graficzny, które możecie wybrać z szerokiej gamy czasopism pod tym linkiem - http://www.epasmanteria.pl/pl/153-wydawnictwa - oprócz książek.

Dodatkowo wśród wszystkich uczestników zostaną rozlosowane bony na darmową wysyłkę ze sklepu naszego sponsora.



Przyznamy też wyróżnienie. Dla osoby wyróżnionej oprócz bonu na darmową wysyłkę mamy dwa piękne pachnące mydełka, które przygotowała Viola.


Pamiętajcie, aby w poście z pracą zamieścić banerek wyzwania, link to wyzwania i logo sponsora, a następnie zalinkujecie posta z pracą do żabki.



Napiszcie o tym wyzwaniu na Waszych blogach, aby jak najwięcej hafciarek się do nas przyłączyło! Abyśmy mogły nacieszyć nasze oczy Waszymi pięknymi pracami.

Miło nam też wszystkim będzie, jeśli zaglądniecie do koleżanek(kolegów - możne chociaż jeden Pan się trafi ;)), które zgłoszą swoje prace do wyzwania.



Z niecierpliwością czekam na Wasze prace. 


19 komentarzy:

  1. Bardzo fajne wyzwanie :) Jeśli znajdę czas to na pewno się przyłączę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyzwanie! :) Moze uda mi sie skonczyc jeden prawie "milosny" hafcik, to chetnie sie zglosze! :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ula oczywiście że jestem , nie może być inaczej :-)
    Cudowne Wasze inspiracje , a hafcik z ptaszkami jest świetny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna zabawa, może też dołączę, bo motyw serca jest mi bardzo bliski :)
    Jedna praca czy różne mogą być???
    Pozdrawiam ciepło, wręcz wiosennie z Górnego Śląska - +11,7 pokazuje termometr na 2 piętrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie zapraszam :)
      Na jedno wyzwanie można zgłosić max. 3 prace, każda w osobnym poście.
      Na Podkarpaciu też ciepło, w nocy stopił się cały śnieg, świeci słońce i jest iście wiosennie :)

      Usuń
  5. Ciekawe wyzwanie. Kiełkuje mi pomysł a jak będzie czasu na tyle to zrobię i pokażę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękna motywacja, biscornu urocze i karteczka śliczna:) powodzenia dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyzwanie na czasie, super, przyda się coś walentynkowego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To serce jakos tak mi nie po drodze ale moze cos wykombinuje ....:) a Wasze inspiracje Dziewczyny swietne !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe prace stworzyłyście :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie jedno jak was widać super prace:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki temat właśnie się 'robi'. Ale to dość duża praca i nie wiem czy zmieszczę się w czasie .

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne biscornu i słodka ptasia karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyzwanie. Chętnie się przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne te hafciki, pozazdrościłam i sama się uczę. Powiem, że bardzo mi się haftowanie spodobało. na razie jest go niewiele, ale będzie więcej. Dziekuje za wizytę na moim blogu i zaproszenie do Wyzwania. Nie wiem czy mogę się tu zapisać, czy to prawidłowość będzie , bo mój post już wisi.Jednak...
    Zaryzykuję i się dopiszę, jakby co, proszę nie bierz go pod uwagę. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziewczyny super prace! Biscornu świetne a karteczka przesłodka ;)
    Nie pisałam wcześniej czy się przyłączę bo nie byłam pewna czy uda mi się znaleźć czas ale na szczęście doczytałam w regulaminie, że dopuszczacie kilka wyzwań tej samej pracy. Świetny pomysł na zmotywowanie do wyszywania ;] no i miło, że sponsorzy się przyłączają akurat w Haftixie tp ja sporo kasy zostawiłam, pewnie jak każda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ulu się zagapiłam ale już mam logo sponsora w poście. Prace cudne jest co podziwiać i można znaleźć inspiracje do tworzenia :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń