wtorek, 10 marca 2020

301. Wyzwanie hafciarskie #12 - Wielkanoc

Wielkanoc


Zapraszam na dwunaste hafciarskie wyzwanie - "Wielkanoc". 


W tym wyzwaniu zapraszam do wykonania dowolnego haftu kojarzącego się z Wielkanocą. Interpretacja dowolna.
Zgłaszana na wyzwanie praca powinna być w wersji ostatecznej, czyli wykończona - jeśli jest to np.: obraz powinnien być oprawiony. W razie jakichkolwiek wątpliwości pytaj.

W tym wyzwaniu moga brać udział prace we wszystkich technikach hafciarskich oprócz haftu maszynowego i diamentowego.

Termin: 10.03.2020 - 08.05.2020r.
Ogłoszenie wyników - 11.05.2020r.


Regulamin wyzwań TUTAJ.

A oto nasze inspiracje :)
Ula - ozdoby na piku i zawieszka. Autorką wzorów jest Monika Blezień.


Kurki wg wzorów Olgi HDStich.


Margoinitka wykonała cudowne ozdoby wielkanocne.

Ania przygotowała radosną zawieszkę w kurczaczki.

Viola wykonała obraz z odrobiną humoru.


***
Sponsorem tego wyzwania jest Needle&Art, a nagrodą dla zwycięzcy jest bon w postaci kodu rabatowego obniżający zakupy w sklepie www.needleart.pl o 100 zł.

Serdecznie zapraszam do sklepu naszego Sponsora, gdzie znajdziecie szeroki wybór wzorów do haftu krzyżykowego, haftu płaskiego, kreatywnego oraz punch needle. Ponadto znajdziecie poszukiwane często przez Was nici metalizowane Kreinik oraz koraliki Mill Hill. Sklep posiada również bardzo szeroki asortyment, jeśli chodzi o zestawy haftu - użytkowe typu - breloczki, śliniaki, fartuchy, kartki, poszewki, woreczki na susz i wiele innych. Zapraszam do zapoznania się z asortymentem sklepu Needle&Art.


***
Przyznamy też wyróżnienie. Dla osoby wyróżnionej nagrodę rzeczową przygotowała Viola.

***
Osoba, która wygra i wyróżniona, jeśli będą chciały wraz ze mną i Violą będę inspirować w następnym wyzwaniu :)

Pamiętaj, aby w poście z pracą zamieścić banerek wyzwania, link to wyzwania i logo sponsora, a następnie zalinkuj posta ze swoją pracą do żabki. Gdyby ktoś miał jakiś problem z żabą to może zostawić link w komentarzu.

Miło nam też wszystkim będzie, jeśli zaglądniecie do osób, które zgłoszą prace do wyzwania.

Z niecierpliwością czekamy na Wasze prace.

***
Każda zgłoszona do wyzwania praca jest oceniana pod kątem staranności wykonania, kreatywności, oryginalności wybranego wzoru, wykończenia pracy i zgodności z tematem wyzwania.

***
Instrukcja do żabki
1.Skopiować link swojego posta i wkleić
2. Wpisać tytuł - będzie się póżniej wyświetlał w żabce
3. Podać aders email lub wpisać swoje imię
4. Kliknąć From Web
Wyświetli się poniżesz okno - wybrać zdjęcie, które checie, żeby było widoczne i kliknąć.

Zdjęcie pojawi się w nowym oknie. Można dopasować, która część zdjęcia będzie widoczna w żabie, a następnie kliknąć i gotowe!

Powodzenia!

16 komentarzy:

  1. Cudne te inspiracje a wyzwanie ciekawe, czasu trochę jest :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny temat, na czasie, na pewno coś sie wymyśli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyzwanie,coś dla mnie ,mam nadzieję ,że sie wyrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż sprawdziłam co to ten "haft diamentowy" bo nawet pojęcia nie miałam o istnieniu czegoś takiego. No nie pociągło by to mnie niestety, nie moja bajka, ale pewnie ma swoich zwolenników ;)
    Inspiracje jak zawsze przepyszne, zatem trzeba się brać do dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie dawno sprawdzałam, dla mnie to takie układanie mozaiki :) Jak ktoś lubi to czemu nie ;) tylko nie bardzo wiem, czemu to się nazywa haft... dla mnie haft to nici i igła

      Usuń
    2. Mam identyczne odczucia. To tak jakby układanie puzzli też nazywać haftowaniem ;)

      Usuń
    3. no i tak trochę zbyt festyniarski efekt, jak kto lubi takie "dzieła" to ok, trochę mi to się kojarzy z takimi obrazami trójwymiarowymi na scianę, no nie podoba mi się i już :)

      Usuń
  5. Śliczne inspiracje, urocze hafciki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka wielkanocna już jest połknięta przez żabkę, a jak zrobię pisanki to ją znów nakarmię:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyzwanie, chętnie wezmę w nim udział :).

    Wasze prace są śliczne :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przyznać, że dziewczyny przygotowały wspaniałe inspirację!
    Ciężko byłoby mi wybrać tę, która jest najładniejsza:)
    Oczywiście z radością przylączę się do zabawy!
    Uściski,
    K.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne inspiracje:)
    Dziękuję za możliwość inspirowania w takim doborowym towarzystwie.
    Zgłaszam się do Twojej zabawy Ula:) Link poniżej
    https://szczyptamagiii.blogspot.com/2020/04/zajac-na-kwiatkach.html

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja dołączam się skromnie do zabawy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń