czwartek, 6 sierpnia 2015

66. Organizer na igły

Powoli zaczynam ogarniać mój artystyczny nieład. Kupiłam jedno pudełko na mulinę, drugie na przydasie. Pudełko po butach wykorzystałam na tekturki, wycinanki itp., a teraz jeszcze uszyłam sobie organizer na igły. Na razie igieł mam w nim stosunkowo nie dużo, bo pozostałe są wykorzystane do aktualnie trwających haftów.

Do stworzenia swojego organizera wykorzystałam filc, guziki, koronkę i jednokolorowy haft kota - test wzoru Moniki Blezień.


Środek jest bardzo prosty. Trochę się namęczyłam z zeszyciem jasnego filcu z ciemnym. Niestety nie wyszło równo i dość długo mi zeszło. Coraz poważniej myślę o zakupie maszyny do szycia.

 

Mimo, że nie jest idealnie i tak jestem zadowolona z efektu końcowego. Moje igły będą miały swoje miejsce.

Wymiary w krzyżykach 50x75
Aida 14ct 
kolor biały
2 nitki muliny DMC,  
kolorystyka wg UliK


na podstawie wzoru Moniki Blezień

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz