poniedziałek, 7 września 2015

76. Kot

Dzisiaj zaprezentuję Wam ostatniego kota, którego miałam przyjemność testować do wzoru Moniki Blezień. Wzór tego kotka zostawiłam sobie na koniec i właśnie z tym wzorem zeszło mi w efekcie końcowym najdłużej, bo ciągle się od niego odrywałam do innych projektów.
Wzór jest prosty i myślę, że dobry dla osób początkujących.



Wymiary w krzyżykach 71x84
Aida 14ct 
kolor biały
2 nitki muliny DMC,  
kolorystyka wg UliK
na podstawie wzoru Moniki Blezień

Kot nie został przeze mnie zagospodarowany powędrował daleko. Być może wcześniej czy później zobaczymy go w jakiejś odsłonie :)

Zdjęcie trzech z czterech kotów testowanych przez mnie:
Kotów jest o wiele więcej i już niedługo u Moniki będzie można nabyć ich wzory zatem zapraszam do zaglądania do Igiełki.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz