poniedziałek, 21 września 2015

79. Cieniowany aniołek

uż dawno chciałam spróbować i w końcu wyhaftowałam monochromatyczny wzór aniołka cieniowaną muliną. Haftowałam pojedynczymi krzyżykami od lewej do prawej, a na powrocie w drugą stronę od prawej do lewej. Gdy kończyła mi się nitka, kolejną brałam kolorem, którym skończyłam. Po doświadczeniu z takim malutkim obrazkiem stwierdzam, że wyszywanie cieniowaną muliną po jednym krzyżyku jest pracochłonne i raczej nie zdecydowałabym się na większy wzór wyszywany tą metodą. 

A oto efekt mojej pracy:
Wymiary w krzyżykach 60x50
Aida 14ct 
kolor biały
2 nitki cieniowanej muliny
1 kolor

Kolory "na mokro"


Najbardziej podoba mi się efekt jaki wyszedł na roślinach. Ze względu na ich rozmiar efekt cieniowania na nich jest w pionie i bardzo mi się podoba.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz