środa, 6 lutego 2019

239. Sous le Signe du Bélier_01

Mój wymarzony wzór dotarł do mnie z Francji i mogłam już postawić pierwsze krzyżyki w Sous le Signe du Bélier  (wzór firmy Nimue wg ilustracji Sandrine Gestin).

Stan na 06.02.2019r.

Jest to zaledwie mały fragment brzucha. Wyszywam na płótnie Belfast 32ct, kolor stary róż (4053).



Tak będzie wyglądać. Daleka droga przede mną. Dobrałam już sobie nici metaliczne. Koraliki dobiorę na samym końcu.

Haft powstaje w ramach organizowanej zabawy przez Kreatywna.TV  Nowy haft na Nowy rok.






19 komentarzy:

  1. Powodzenia Ula . Pięknie będzie wyglądał gotowy obrazek. Podziwiam jak zawsze za wyszywanie na płótnie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie przepiękny haft! :) dobry początek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wzór jest niesamowity, a ja wiem, że stworzysz cudo! No to czekamy cierpliwie!

    OdpowiedzUsuń
  4. wow wielkie dzieło przed tobą gratuluję wyboru:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się świetnie:-) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie, a jakie równiutkie krzyżyki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To dopiero początek, a już się pięknie zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow będzie piękny!!! Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najważniejsze to zacząć .Potem to już idzie siłą rozpędu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze trochę pracy przed Toba ale haft warty jest tej pracy;-) Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapowiada się pięknie. Kolorystyka ciekawa. Podziwiam za xxxxxx na płótnie. Ja musiałabym chyba przez lupę taki wzór szyć. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj ja skończysz będzie piękny haft.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny początek, wspaniały haft się zapowada :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyłania się piękny hafcik. Ciężka i mozolna praca przed tobą ale wiem, że dasz radę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj zapowiada się napiekny hafcik. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Marzenie spełnione. Teraz krzyżyk do krzyżyka i powstanie cudeńko. Sam wzór przepiękny, ale haft już zaczyna czarować.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny kolor lnu i te pierwsze xxx tak pięknie współgrają z tą barwą. Będzie piękny haft.

    OdpowiedzUsuń
  18. Robi wrażenie. Czekam z niecierpliwością na zakończenie. Efekt na pewno będzie super.

    OdpowiedzUsuń