środa, 1 maja 2019

251. Zawieszki dla Ewki_maj 2019

Piąty miesiąc zabawy Zawieszki dla Ewki.
Dziękuję wszystkim hafciarkom, które przyłączyły się do zabawy i wyszyły w kwietniu zawieszki.

W maju proponuję Wam, aby zawieszki były w kształcie serca. Możecie wyszyć co chcecie i uszyć serce... Moje pierwsze jest trochę koślawe. Za wzór posłużyło mi serduszko, które kiedyś dostałam od Bożenki.

Możecie też wyszyć serduszko w takim stylu, jak ja zrobiłam w lutym. 
Wzorów na zimowe serca jest bardzo dużo, więc myślę, że jeśli zdecydujecie się na taką formę to nie będziecie mieć problemu ze znalezieniem odpowiedniego.

***
Do pudełka Mikołaj dołożył:


Dla chętnych banerek

Żabka będzie otwarta do końca maja :)
Jeśli ktoś nie zdążył w danym miesiącu to może podlinkować w kolejnym :)

***
Moja zawieszka wędruje do zabawy Kasi

***
Serdecznie zapraszam, gdyby ktoś chciał dołączyć to zasady Tutaj.

***
Będę robić kolaż z Waszych prac, bo brakuje mi takiego podsumowania.
Wcześniejsze miesiące uzupełniłam i teraz już na bieżąco będzie.

Kwietniowe Mikołaje

12 komentarzy:

  1. Świetny jest ten haftowany konik na zawieszce :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zawieszki!!!! Jesteście boskie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kształt zawieszki zaproponowałaś :) Lecę szukać odpowiedniego wzoru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że nie wezmę udziału, ale urlop tnie mi połowę miesiąca. A są rzeczy, którymi muszę się zająć w pierwszej klolejności, po powrocie. Zresztą sama wiesz :) Szkoda, bo wyzwanie bardzo ciekawe!
    Zimowe serducho mnie bardzo zainteresowało, to jest na brązowej kanwie? ściegiem jakimś? przyznam szczerze, że pierwszy raz takie widzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na takiej kawa z mlekiem, serce wyszyte brązowymi nićmi - krzyżyki, białe linie zrobione ściegiem konturowym (backstich) i przyszyte koraliki. Ja lubię takie połączenia.

      Usuń
  5. Sliczne mimo ze koślawe troszkę to Twoje serducho Ulo, na pewno ucieszy kogo ma ucieszyć a o to przeciez przede wszystkim chodzi w tej zabawie :) fajnie ze teraz jest serce, moze ta moja niebieska kolekcje nadrobię :) pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczne to serce przestrzenne :) krzywe? no i co z tego :) zrobione samodzielnie i od serca, a to jest najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ula z ciebie to prawdziwa kobieta błyskawica ;)
    Jeszcze żabki nie zdązyłam podpiąć a u Ciebie już zawieszka gotowa.
    Konik uroczy ,sama go juz parę razy popełniłam:)
    Uściski
    K.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super temat, daje fajne możliwości.
    Pomysł z kolażem extra, lubie widziec wszystko w jednym miejscu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ula, Ty to masz tempo :)
    Bardzo ładna zawieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście i w tym miesiącu biorę udział w zabawie :).

    OdpowiedzUsuń