niedziela, 12 maja 2019

255. Easter Hares_2_3

W marcu zaprezentowałam pierwszego z ośmiu króliczków wg wzoru firmy Coricamo.
Pisałam wtedy, że nie wiem co z nim zrobię... Długo nie myślałam i powstała ozdoba na piku ;)


 Biała Aida 14ct firmy Tajlur
Nici DMC - xxx dwoma nitkami muliny
Kontury - jedną nitką muliny

Kwietniowy  uszaty niestety nie ujrzał światłą dziennego w kwietniu... Na szczęście Terenia jest bardzo wyrozumiała i ze względu na święta dała nam drugi termin do 15 maja i tak powstał królik numer dwa.


Mój majowy królik nazbierał żonkili i z bukietem biegnie na jakąś imprezę urodzinową ;)


Wszystkie trzy bardzo marzyły o tym, aby mieć wspólne zdjęcie, które spełniłam.

Króliki/zające wędrują do zabawy u Tereni 

25 komentarzy:

  1. Przepiękne hafciki :) i stanowią super dekorację na tym piku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajączki są przepiękne, świetny pomysł na ozdobę na piku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się takie zastosowanie króliczków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne te króliczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałe zajączki ślicznie stroją każdą doniczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak sobie myślałam, że właśnie tak je wykorzystasz :)
    Te króliki są po prostu stworzone do tego rodzaju dekoracji. Bardzo fajnie się prezentują w szczególności wszystkie trzy razem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na zagospodarowanie kicajów :)
    Ja na razie nie mam pomysłu, mam nadzieję, że zanim skończę haftować wszystkie to coś wymyślę.
    Widzę Ula, że haftujemy w tej samej kolejności - mój trzeci właśnie się wykąpał i wyprasował więc może pędzić na imprezkę.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz Elu, że kolejność przypadkowa ;) ponieważ chciałam nadgonić wybrałam te, które wydały mi się najszybsze do pracy :) Zatem czekam na Twojego na imprezce ;)

      Usuń
  8. No i za to pokochałam plastikową aidę :)
    Zajączki wyszły kapitalnie (bardzo ładny wzór) a i umieszczenie ich na pice to pomysł trafiony w dziesiątkę :)
    Śliczna ozdoba doniczkowa Ulcia !
    Uściski :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Kasiu one nie są na plastikowej aidzie, są na usztywnianej i podklejone kartonem.
      Ja nie lubię plastikowej aidy, wręcz nie znoszę... bardzo rzadko na niej coś robię.

      Usuń
  9. Świetny pomysł :) Piękne dekoracje wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  10. One są śliczne, zawsze sobie obiecuję że kiedyś je wyhaftuje i jakoś ciągle czasu brak.
    Twoje są pięknie wykończone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze Lidziu, że gdyby nie zabawa u Tereni to raczej nie zmobilizowałabym się do ich wyszycia.
      Dziękuję :)

      Usuń
  11. Jakie urocze króliczki 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie trzy króliczki są boskie i pięknie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne te króliczki , w trójeczce wyglądają super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądają te zajączki.Czy one mają z tyłu filc, jak kiedyś pokazywałaś na filmiku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak mają, pomarańczowy :) na zdjęciach z doniczkami troszkę widać

      Usuń
  15. kolejny uroczy zając na piku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne króliczki i super je zagospodarowałaś :).

    Ooo, majowy zajączek, to chyba do mnie leci z tym bukietem ;).

    OdpowiedzUsuń
  17. Zajączki pięknie zagospodarowane :)
    Zawsze podziwiam, jak umiejętnie wycinacie zwykłą kanwę - ja tylko raz tak zrobiłam i zepsułam haft. Pewnie kanwa musi być z tych bardziej sztywnych, podklejona dodatkowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Nożyczki muszą być bardzo ostre i tak kanwa musi być trochę sztywniejsza, ale jak podkleisz to dasz radę wyciąć, ja podklejam :) Nagrałam filmik, jak chcesz możesz zobaczyć w zakładce na blogu Tutoriale lub na YT https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=WMqyWcDJju0

      Usuń
  18. To był bardzo dobry pomysł! Te króliki jakby stworzone na patyki!;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne króliczki, razem stanowią ładny zestaw ozdób. Podziwiam Twoją pracowitość i dokładność w haftowaniu.

    OdpowiedzUsuń