czwartek, 5 stycznia 2023

345. Kartka i karta ATC - wzór Durene Jones

W okresie przedświątecznym wyszyłam uroczy wzorek autorstwa Durene Jones z kotkiem i myszką, który podzieliłam na dwa dzięki czemu powstała świąteczna kartka i świąteczne ATC.

 
Szczerze zapominałam ile frajdy daje mi wyszywanie kiedy coś robię, bo chcę, a nie muszę. 
Poisencja z pergaminu od Agnieszki Piwko, kwiatek z materiału od Joasi Szulc.
Papiery od ITD Collection.
Tekturka z Magicznego Kociołka.
 
 
W tym roku stawiam na CHCĘ i MOGĘ!
MUSZĘ odstawiam w kąt.
 
Wszystkiego dobrego dla Was w Nowym Roku!


6 komentarzy:

  1. Fajne te Twoje wyszywanki i kartki z nimi. Podobnie do Ciebie też to muszę odstawiłam w kąt, tylko u mnie tak drastycznie się nie da. No cóż zobaczymy jak to mi pójdzie . Z niektórych zabaw zrezygnowałam , a co w końcu będę robić to co lubię !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna kartka i piękne ATC :-) Uwielbiam kartki i inne papierowe cuda z haftem :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słusznie - też staram się trzymać tej zasady, że chcę, więc mogę. Nic nie muszę.
    Prace śliczne, uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudne !!! Przepięknie się prezentują!!!

    OdpowiedzUsuń