piątek, 31 stycznia 2020

296. Choinka 2020_Jelonek

Jest mi wstyd bardzo... Zaufałam swojej pamięci i zasobom przydasiowym. Byłam przekonana, że mam czerwony sznurek i co? I nie mam... Niestety dzisiaj już nie kupię. Jutro będę krążyć od pasmenterii do pasmanterii i może uda się kupić w jakims sklepie...

Jelonek w ostatniej chwili wyszyty, ale niestety nie udało się go wykończyć.

Wrzucam zdjęcie, żeby żabka u Kasi mi się nie zamknęła. Jeszcze tak nie robiłam...

Kasiu przepraszam bardzo. Jak nie uda sie kupić sznurka to zmienię koncepcję... Jutro na pewno pojawi się zdjecie wykończonej pracy.



***
Zawieszka po małych perypetiach gotowa :)

16 komentarzy:

  1. Czasem tak bywa, ale jelonek milutki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też sie tak zdarza, jutro na pewno pokażesz piękna pracę...jestem ciekawa co planujesz..😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ula, nie przejmuj się, tak czasami bywa...
    Jelonek fajny i na pewno zyska świetną oprawę.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  4. Jelonek świetny nie ma się co przejmować, ważna że zdążyłaś do żabki, skończysz w następnym miesiącu :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. To tak jak ja byłam pewna, że mam bazę czekoladownika, ale....Ulcia, Ty wszystko umiesz- czerwonego sznurka nie zrobisz?:-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewcia wszystkiego chyba jednak nie ;)

      Usuń
    2. uśmiałam się :D Ula, wrzuć biały do pralki, z czerwonymi skarpetkami :D

      Usuń
  6. Uleńko po co Ty się jakimś sznurkiem przejmujesz ? :)
    Jestem pewna, że i tak wyczarujesz z hafciku piękną świąteczną ozdobę.
    Pozdrawiam ciepło:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasia wybaczy, kto Ja zna, ten wie, a my możemy pozachwycać się lelonkiem; ze sznurkiem czy bez i tak jest słodki!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna praca :) I widzę, że nie tylko u mnie miesiąc okazałam się za krótki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszło świetnie! Musiał być sznurek.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosty ale jaki wdzięczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Może z przygodami, ale zawieszka wyszła rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna zawieszka. Też w tym miesiącu robłam jelonka ale na kartkę.

    OdpowiedzUsuń