sobota, 19 grudnia 2015

102. Good night dla dziewczynki

Skończyłam drugą metryczkę wg wzoru RTO "Good night". Jak już wcześniej pisałam metryczki z tej serii bardzo mi się podobają. 
Zestaw kupiłam w Coricamo. Zestaw do haftu zawiera: kanwę czystą typu Aida 14ct, mulinę firmy DMC na organizerze, igłę oraz czarno-biały wzór graficzny. Do zestawu dołączony jest też wzór alfabetu, z którego nie skorzystałam.


Obrazek wyszywa się bardzo przyjemnie i w miarę szybko. 

Wymiary w krzyżykach 92x95
Aida 14ct, kolor biały
krzyżyki - 2 nitki muliny DMC
backstich - 1 nitka muliny DMC
19 kolorów,
wzór firmy RTO.


We wzorze miś ma niebieską kokardę, zmieniłam jej kolorystkę na fioletowo-liliową.


Oprawiony haft:

Ramka w kolorze wenge, passe-partout w kolorze ecru.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz