piątek, 1 stycznia 2016

103. Podsumowanie roku

Podsumowując rok 2014 napisałam, że chciałabym zacząć haftować na lnie i wyhaftować chociaż jeden wzór Nimue. Po części zrealizowałam swój plan i spróbowałam haftować na lnie. Tym sposobem powstał domek ze skrzatami Nimue.

Rok 2015 obfitował w wiele zabaw, w których brałam udział (niektóre jeszcze będą kontynuowane w pierwszym kwartale 2016r.):
- całoroczna zabawa wyzwaniowa u Hanulka TU,
- całoroczna wymianka imieninowa u dekupagekinii TU,
- całoroczna wymianka urodzinowa u Renii TU
- TUSAL organizowany przez Anię TU 
- sal Kalendarzowo z Lizze Kate TU 
- sal Bałwankowo z Igiełką TU
i wiele innych krótszych zabaw wymiankowych.

Pierwszy raz wzięłam też udział w Robótce i przygotowałam paczki dla podopiecznych Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci w Niegowie.

Testowałam w tym roku kilka wzorów:
- Holiday autorstwa Chagi TU,
- wzory autorstwa Moniki Blezień - pierniczki, pisanki, koty, muffiny, kawa i herbata, gwiazdki, ślubna para.

Trzykrotnie poszczęściło mi się w zabawach przez Was organizowanych.

Pora na kolaż moich prac :)

Sal Bałwankowo z Igiełką  

Prace hafciarskie

Igielniki

Kartki z haftem

Metryczki

Testowanie :)

Postanowienia noworoczne:
* W tym roku chciałabym, aby powstał chociaż jeden większy haft Nimue lub Neocraft... 
* Być może będę uczestniczyć w zabawach przez Was organizowanych, ale będę to robić z większą rozwagą. Dzięki uczestnictwu w zabawach poznałam wiele wspaniałych i cudownych osób, ale ilość zabaw i terminy do dotrzymania stały się dla mnie stresujące i nie byłam w stanie realizować swoich planów.
* Dokończenie Ufoków - na chwilę obecną jest ich dwa!
* Jestem bardziej otwarta na wymianki prywatne :)
* Chciałabym w dalszym ciągu testować wzory.
...reszta się sama dopisze w ciągu roku :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz