środa, 4 marca 2015

31. Wyzwanie marcowe u Hanulka

Wyzwanie macowe: "Wiosna, ach to ty".




Wiosna to przebiśniegi i krokusy... magnolie i bzy... fiołki i bratki... Moje ulubione to magnolie :)
Wyjątkowo mnóstwo pomysłów kłębiło się w mojej głowie w związku z tym wyzwaniem, jednak w końcowym efekcie postanowiłam skończyć mój ufokowy bieżnik z bzami, który zaczęłam jeszcze w tamtym roku w kwietniu i jakoś do tej pory "nie miałam melodii", żeby go skończyć. 

Świeżo wymiętoszony, jeszcze nie wyprany i nie uprasowany :) mój bieżnik wygląda tak:
- zdjęcia wykonane przy użyciu lampy



Dane techniczne:
wzór Coricamo 
14 kolorów nici
bieżnik 42x110cm - adamaszek z aidową wstawką 9ct
rozmiar w krzyżykach 80x360

Patrząc na prace jakie zamieszczają dziewczyny wygląda na to, że znowu "odjechałam" w zupełnie innym kierunku...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz