czwartek, 12 marca 2015

33. Flip it Stamp - marzec

Marzec z kalendarza Flip it Stamp haftowałam wyjątkowo długo... w sumie sama nie wiem dlaczego, bo wzór był prosty.
Znowu nie przyszyłam guzików :0
Znalazłam w tym zakresie inne rozwiązanie, które mi się bardziej podoba niż żółte guziczki :)

Mój marzec:


A tak wygląda I kwartał roku w komplecie :)


 W marcu jest oczywiście Dzień Kobiet, ale ja nie jestem zwolenniczką tego święta w takiej formie jak jest teraz...
I znowu napiszę, że marzec kojarzy mi się z urodzinami... tym razem bardzo ważnymi dla mnie jako dla matki. W marcu urodził się mój syn i od tamtej pory co roku przygotowujemy tort i dmuchamy świeczki :)
W tym roku tort był podobny do w-ztki z bitą śmietaną i wiśniami, "oblepiony" białym marcepanem, a na górze opłatek z postaciami z gry Minecraft:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz