wtorek, 17 marca 2015

34. Kartka urodzinowa

Ostatnio jestem przemęczona i nic mi się nie chce. Dobrze, że w końcu pojawiło się słońce od razu człowiek nabiera energii do pracy..., ale nie o tym chciałam napisać.

Końcówka marca i 3/4 kwietnia to czas zodiakalnych baranków. Napisałam zdrobniale, bo też do tej grupy należę :) 
I właśnie z tej okazji powstała moja kartka urodzinowa. Bardzo skromna i prosta, oczywiście z barankiem. Hafcik krzyżykowy wstawiłam w ramkę "chlapać każdy może" zakupioną w sklepie SnipArt



Kartkę zgłaszam na candy wyzwanie na blogu Dwie lewe rączki


Na pewno pojawi się tam wiele pięknych kartek, a moja będzie wśród nich, jak szara myszka, ale co mi tam do odważnych świat należy :) 
W końcu kto nie próbuje ten traci podwójnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz