poniedziałek, 21 października 2019

275. Sous le Signe du Bélier _06_finał

Mój Sous le Signe du Bélier (wzór firmy Nimue wg ilustracji Sandrine Gestin) jest gotowy. Bardzo przyjemnie mi się go haftowało i gdyny nie rozliczne przeszkadzajki już dawno bym go skończyła, ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło i mam prezent na swoje imieniny ;)

Zdjęć dużo, na początku bez szyby. Nie opanowałam sztuki robienia zdjęć z szybą. Ostatnie zdjęcia z ramką i szybą... eh...

Wzór francuskiej firmy Nimue wg ilustracji Sandrine Gestin
Len Belfast 32 ct, kolor: 4053 - stary róż firmy Zweigart
Nici wg wzoru - mulina DMC - 17 kolorów
Koraliki dobierałam wspólnie ze sklepem Korallo z palety koralików TOHO Round 11/0 - 4 kolory
Nici metaliczne kolor dobierałam sama - firma Madeira - 1 kolor
Krzyżyki - jedna nitka muliny
Półkrzyżyki - 2 nitki muliny
Kontury (Backstiches) - 1 nitka
Wymiary w krzyżykach - 113x141
Wymiary w cm - 17,5x23



Nie obszyłam konturów w kwiatkach z koralików, bo jest to bezsensowane i tak tych konturów między koralikami nie widać, więc szkoda czasu. To już któryś wzór z kolei z koralikami, w którym są kontury między koralikami... nie wiem po co, jaki jest ich sens. Oczywiście we wzorze wyglądają sensownie, gorzej na hafcie.






Zrobić zdjęcie z szybą, żeby coś się nie odbiło graniczy z cudem. Niestety nie potrafię zrobić lepszych zdjęć choćbym nie wiem jak chciała.

Jestem zadowolona z efektu końcowego.

Zdjęcia w plenerze, aż dwa nadają się do pokazania...


I na koniec dwie baranice ;)
Pozdrawiam serdecznie :)

28 komentarzy:

  1. haha uśmiałam się z ostatniego wersu:)
    cudny hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Przepiękny haft,wzory z tej serii są niesamowite, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Haft przepięknie się prezentuje! Piękną ramkę dobrałaś :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny obraz Uleńko i nie przypuszczałam że wyjdzie aż tak cudnie. Bardzo mi się podoba:-)
    A najlepsze zdjęcie jest to ostatnie:-))) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Imieninowe sto lat w zdrowiu,miłości i w radościach.
    Jedną nitką muliny haftowałaś co dwie,czy co jedną nitkę płótna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Jedna nitką muliny do dwie nitki płótna

      Usuń
  6. Przepiękny efekt końcowy. Wzór bardzo efektowny i wykonanie świetne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ulo przede wszystkim najlepsze imieninowe zyczenia i ciepłe mysli przesyłam :) prezent sprawiłas sobie niesamowity, robi wrażenie :):):) miłego swietowania !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ula wszystkiego najlepszego w okazji imienin :)
    Haft cudny i pięknie oprawiony.
    Ja do oprawy haftów zamawiam szkło antyrefleksyjne.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest haft pierwsza klasa. Genialne wykonanie, magia niesamowita, no zakochać się bardzo łatwo. Brawo, braaaawo. <3

    OdpowiedzUsuń
  10. O rzesz kurka, ale cudo!!! WOW!!! Aż słów mi brakło! Wspaniały haft, pięknie!!! Brawo Ulcia!:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny haft, naprawdę i jeszcze pięknie oprawiony, cudowny!!! A z Okazji Imienin do tak pięknego prezentu dołączam życzenia: dużo słońca, spełnienia najskrytszych marzeń i jeszcze wielu takich obrazów.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Przepiękny :** a te kwiaty koralikowe są cudowne. Najbardziej podoba mi się ostatnie zdjęcie :D
    A z okazji imienin wszystkiego najlepszego Kochana :****

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały haft i jego genialne wykonanie.Wykonałaś kawał dobrej i cudnej roboty Uleńko !!! 👏👏👏 A zdjęcia wyszły Ci naprawdę dobrze 😎 Pozdrawiam miło 😉

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny wzór i zachwycający efekt końcowy. Cudo Ula!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ula gratuluję Ci ukończenia tego wspaniałego haftu! Jest przecudny! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Imieninowe serdeczności:) Haft fantastyczny!
    Dopiero jednak przy ostatnim zdaniu... zauważyłam te rogi;)

    OdpowiedzUsuń
  17. wymiękłam, w ogóle nie wyobrażam sobie, jak można takie cudo wykonac.....Biję pokłony.....

    OdpowiedzUsuń
  18. Uleńko wszystkiego najlepszego w dniu imienin.
    Piękny prezent sobie sprawiłaś. Haft jest niesamowity. Tyle detali, kolorów, podziwiam. Piękna ramka, delikatna. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudny obraz a sam haft to mistrzostwo! Jestem pełna podziwu dla dla Twoich niezmierzonych pokładów cierpliwości i precyzji!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny haft Ulko, a najlepsze zdjęcie to to ostatnie, obie baranice prezentują się super :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ula gratuluje i podziwiam. Taka drobnica na tym hafcie ze ja to bym musiała chyba przez lupę haftować. Jak dla mnie bardzo wymagający haft. Brawo !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Uleńko, moja jedyna próba z haftem (prościutkim wzorkiem) pokazała mi ile to pracy i precyzji. Ale żeby coś takiego wyhaftować to już trzeba mieć talent. Chylę czoło.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest przepiękny !!!!!!!!!!!!! Można patrzeć i podziwiać ,bo prezentuje się baśniowo .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Pani Baran wszyła oszałamiająco Ula! Napracowałaś się przy niej, ale efket nie pozostawia złudzeń.
    Zbliżenia i pokazanie różnic pomiędzy ściegami bardzo mi się podoba. Krzyżyki jedną nitką wydają się takie delikatne przy półkrzyżykach.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ula, rewelacja, to mało powiedziane, ten haft jest oszałamiający!!! Nie mogę otrząsnąć się z niesamowitego wrażenia. Gratuluję i podziwiam!!! A z okazji Twego święta przesyłam najlepsze życzenia:))

    OdpowiedzUsuń