wtorek, 1 października 2019

272. Zawieszki dla Ewki_październik 2019

Coraz bliżej końca w naszej zabawie Zawieszki dla Ewki. Już ostatni kwartał.
Dziękuję wszystkim hafciarkom, które co miesiąc systematycznie wyszywają zawieszki.

W październiku chciałabym, aby na Waszych zawieszkach zagościły śnieżynki/gwiazdki. Reszta zależy od Was i Waszej kreatywności.

Ja zrobiłam zawieszkę w kształcie humbungs :) 
We wrześniu spełniłam swoje największe marzenie i odwiedziłam Pragę. Z tej podróży przywiozłam sobie Krecika, który chęnie pozował, aczkolwiek wiercił się niesłychanie...

Zawieszkę wyszłyma na aidzie 16ct jedną nitką muliny DMC, haft wzbogaciłam koralikami.



Jak zszyć taką zawieszkę możesz się dowiedzieć oglądając ten filmik 

***

Dla chętnych banerek

Żabka będzie otwarta do końca października :)
Jeśli ktoś nie zdążył w danym miesiącu to może podlinkować w kolejnym :)

***
W związku z tym, że im bliżej końca naszej zabawy tym mamy - Ty i ja - więcej zajęć, ponieważ święta coraz bliżej dlatego zdradzę co wymyśliłam na kolejne miesiące ;)
Listopad - słoik
Grudzień - free style, ale z Twoim imieniem (chciałabym, abyśmy wszystkie zawisły na choince Ewy ;) - od Ciebie zależy czy na prawej czy na lewej stronie i w jakim towarzystwie pojawi się Twoje imię). Dodatkowo w grudniu będzie bardzo mało czasu na wyszywanie, tak naprawdę to jest czas na wysłanie, bo zgodnie z zasadami do 06.12 zawieszki należy wysłać bezpośrednio do Ewy lub do mnie.
W poście grudniowym będę też chciała, abyś zamieściła zdjęcie wszystkich zawieszek, które wyślesz dla Ewy.
Posty i żaby pojawią się w poszczególnych miesiącach - w listopadzie i grudniu.

***
Moja zawieszka wędruje do zabawy Kasi

***
Dla przypomnienia zasady Tutaj.

***
Wrześniowa galeria z bajkowymi postaciami :)



12 komentarzy:

  1. Kochana, ciekawa forma zawieszki. Już się nie mogę doczekać zdjęcia Ewci choinki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna galeria bajkowych postaci . Fajny październikowy temat i świetna Twoja śnieżynkowa zawieszka .
    Fajnie, że podałaś tematy na listopad i grudzień.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ulo dzieki za tematy na kolejne miesiące, ciekawe zwłaszcza ten grudniowy z imieniem :) no i ciekawe wrześniowe zawieszki :) pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna zawieszka, bardzo efektowna forma.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są te zawieszki a Twoja bardzo delikatna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewcia będzie miała najpiękniejszą choinkę na świecie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna galeria...dziewczęta spisały się na medal !
    Twoja zawieszka również śliczna.
    Bardzo delikatna i elegancka...zachwycam się jak zawsze nietypowymi kształtami.
    Pozdrowienia:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie zawieszki są świetne, a Twoja inspiracja jest cudowna :) Fajnie, że podałaś kolejne tematy wyzwań :)
    PS. Nie ma żabki na październik ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zwrócenie uwagi, tak to jest jak się planuje posty z wyprzedzeniem ;) uzupełnię wieczorem

      Usuń